Oznámil to T-Mobile s tím, že jde o otevřené výběrové řízení, do kterého byly zatím pozvány obě stávající B2B agentury – tedy pražská pobočka slovenské agentury Made by Vaculik a slovenská MUW Satchi & Saatchi v Bratislavě. Cílem zadavatele je však v prvním kole výběrového řízení dát příležitost maximálnímu možnému počtu zájemců.

Konkrétně jde o tendr na poskytování služeb v oblasti B2B v celé škále služeb – od ATL kampaní, přes přímou komunikaci tištěnou i elektronickou, zákaznický B2B časopis, design a interní komunikaci, včetně souvisejícího strategického plánování, kreativy a produkce. A to vše pro obě země zároveň.

reklama

„V současnosti přijímáme první nabídky. Výběr bude probíhat v několika kolech, při nichž se budou hodnotit jak referenční projekty a zkušenosti, tak zpracování konkrétního zadání, které obdrží vybraní účastníci na základě výsledků kola prvního a druhého. Naším cílem je vybrat jednu agenturu, která bude schopná pracovat pro oba trhy,“ řekla MAM Anna Hroudová, senior specialistka vztahů s veřejností T-Mobile.

Operátor hodlá postupovat v duchu iniciativy Férový tendr a vítěze výběrového řízení má v úmyslu oznámit v průběhu června letošního roku.

Český T-Mobile a „sesterský“ Slovak Telekom od července loňského roku vede společný management, v jehož čele stojí Milan Vašina. Filmy, které jsou součástí nadnárodní skupiny Deutsche Telekom, ale jinak zůstávají formálně rozdělené s centrálami v Praze a Bratislavě.