"Jsem velmi rád, že se Ondrášovka stala našim dalším, velmi významným členem Clever klubu. V dnešní době, ve vysoce konkurenčním prostředí – a především v naší republice – je potřeba využívat všech možností pro efektivní a clever komunikaci se svými zákazníky. Hlavně v sektoru rychloobrátkového zboží si zákazníci nevybírají jen dle síly brandu, ale také na základě úrovně komunikace značky se spotřebiteli," říká výkonný ředitel Clever Monitoru LukᚠHakoš.

reklama

Clever Monitor je prvním nástrojem na přímý marketing s umělou inteligencí, který se sám učí, jak klientovu kampaň co nejlépe optimalizovat a tím i snižovat reálné náklady. V Česku se mezi clever klienty řadí např. ČEZ, České dráhy, Factoring České spořitelny, Ministerstvo zahraničních věcí ČR, Magistrát hlavního města Prahy nebo také české ambasády v zahraničí. Ze zahraničních značek jsou to BMW AG, Walt Disney, MINI, NASA, letiště Heathrow a mnozí další.