AAA AUTO se letos zaměří na svou pobočkovou sí. "Velmi brzy chystáme otevření dalšího autocentra na Slovensku, o jehož přesném umístění rozhodneme začátkem října. Výrazně se také zaměříme na rozvoj značky Mototechna, jejíž nabídku chceme razantně zvýšit. Zároveň chystáme otevření samostatného showroomu Mototechny v Praze, která bude její první novou pobočkou od listopadu 1989," řekla Karolína Topolová, generální ředitelka prodejce automobilů.

reklama

Pro vytvoření nového konceptu Mototechny v oblasti marketingu, prodeje a rozvoje pobočkové sítě najala skupina AAA Auto strategického konzultanta Stanislava Gálika, který dříve spolupracoval mimo jiné s J&T Bankou, Tesco Stores nebo Českou spořitelnou. 

Mototechnu AAA Auto znovu uvedlo na trh před čtyřmi lety jako svou značku pro prodej zánovních automobilů. Společnost prodává také prémiové a luxusní vozy pod značkou Mototechna Premium. "Největší zájem je o automobily s jasnou historii, do maximálního stáří pěti let," dodala ředitelka AAA Auto. V letech 2012-2016 prodala Mototechna 32 tisíc vozidel. "V nabídce Mototechny je 985 vozidel, z nichž 94 je Fabii," řekl Gálik. "Chceme být supermarketem s auty a hračkářštví pro dospělé. Našim cílem je v příštím roce 12 tisíc prodaných vozidel," dodal konzultant Gálik.

Minulý týden se také AAA AUTO stalo oficiálním partnerem české nejvyšší fotbalové soutěže – ePojisteni.cz ligy. Prodejce ojetých automobilů poskytl prostřednictvím značky Mototechna 105 nových automobilů. "Od spolupráce si slibujeme posílení naší značky a větší lokální zaměření. Posílení značky sebou nese i zvýšení prodejů. Chceme být aktivní také v nižších soutěžích," dodala ke spolupráci Topolová.

Automobily se budou měnit každých šest měsíců. Na dvouletém partnerství se dohodla generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová s předsedou FAČR Miroslavem Peltou a předsedou LFA a šéfem ligy Dušanem Svobodou. Kromě oficiálního partnerství s ePojisteni.cz ligou se AAA AUTO stalo i platinovým partnerem Slovenského futbalového zväzu a zapůjčením 76 nových automobilů v hodnotě 1,125 milionu € podporuje Slovenskou fotbalovou reprezentaci.

Více než třicet prodejů AAA Auto v Česku a na Slovensku tvoří automobily Škoda. Nejprodávanější je v Česku model Octavia, na Slovensku Fabia. "Celkový odhad prodejů v rámci skupiny AAA AUTO za první tři čtvrtletí roku 2016 je v současné chvíli zhruba 52 400 vozů, což je oproti loňsku růst o 9,4 %. V letošním roce jsme již ve třech měsících překonali hranici 6000 prodaných vozů a i nadále se držíme velmi těsně u tohoto objemu. Díky těmto výsledkům můžeme optimisticky odhadnout celoročního objem prodejů oproti loňsku vyšší o více než 10 %, což by nás mělo velmi těsně přiblížit k hranici 70 000 prodaných aut," uvedla generální ředitelka AAA Auto Karolína Topolová.