Letos M&M’s přichází s kampaní zaměřenou na filmovou zábavu doma u televize. V O2 Videotéce totiž od 16. 9. do 13. 10. nabídne vybraný film zdarma. Vůbec poprvé přichází na české obrazovky také nový spot značky M&M’s, který se v O2 Videotéce přehraje jako zábavné "intro" před samotným filmem. "Celá kampaň má českým divákům představit bonbóny M&M’s jako ideální čokoládovou pochoutku, kterou si mohou vychutnat kdykoliv a kdekoliv, třeba v pohodlí domova při sledování svého oblíbeného filmu. Navíc je to pro nás další krok k budování spojení značky M&M's s filmem," dodává Jaroslava Kapitánová, brand manažerka značky M&M’s pro střední Evropu.

reklama

"Partnerství zahrnuje i SMS rozesílku a newsletter pro uživatele O2 TV, ve kterém se naši diváci dozvědí o celém projektu," vysvětluje Viera Kasalová, produktová manažerka služby O2 Videotéka.

Kampaň bude podpořena v rámci digitálního prostředí komunikace na Facebooku v režii agentury Triad. Chybět nebudou ani doprovodné in-store aktivity, včetně paletového vystavení v prodejnách Tesco, speciálních permanentních stojanů ve tvaru hrdinů značky Červeného a Žlutého na nezávislém trhu, stojanového vystavení a cenového proma. Za PR podporu je zodpovědná agentura AMI Communications. 

M&M's - Sám si vlez do misky!