Provozovatelem nové školky je společnost Firemní školky, která získala od Lagardere Active ČR licenci na značku. Nová školka je tak vybavena v designu značky, využívá propojení s rádií, jejich akcemi i webovými produkty multimediálního domu. Lagardere rovněž zajišuje učební pomůcky, materiály a pracovní listy pro výuku.

reklama

"Jsem hrozně rád, že na projektu školek spolupracujeme se společností Firemní školky, protože je to firma, která má za sebou bohatou historii a zkušenosti s budováním a provozem firemních i soukromých školek, například pro Akademii věd ČR nebo Ministerstvo zahraničních věcí ČR," říká Petr Uchytil, ředitel strategického marketingu Lagardere Active ČR.

Pigyho školka má kapacitu 24 dětí a nabízí program pro děti už od dvou let. Škola rodiče láká na netradiční přístup spojený s mediálními zážitky, do bodoucna by se měly školky otevřít po celé republiky a v každém kraji by měla být jedna. "Pigy školky kladou důraz na individuální přístup k dětem, což zaručuje zejména nadstandardní počet personálu. Tvoříme například velmi zajímavý program, jako je výuka angličtiny, nejrůznější olympiády, logopedický kroužek a postavička Pigy tomu všemu dává zábavnou a kreativní nástavbu," vysvětluje Zdenka Chocholoušová, manažerka dětských produktů Lagardere Active ČR.

Provozovatel Pigy školky v rámci licence od Lagardere Active ČR získá mimo jiné Pigy produkty jako jsou knihy, časopisy, sešity, omalovánky a pracovní materiály, reflexní vybavení pro venkovní aktivity dětí, dále mediální prostor v rádiích Lagardere Active ČR formou Pigy spotů, prostor na webu Pigy, Pigy-mama.cz, na sociálních sítích, a grafické podklady a guide style manuál.