Česká spořitelna se jako partner Českého olympijského týmu rozhodla podpořit spojení mezi fanoušky a sportovci formou projektu Držíme palečky. "Pro sportovce je olympiáda jedním z vrcholů jejich kariéry. Mají za sebou čtyři roky příprav, tvrdého tréninku, odříkání a překonávání překážek. To vše kvůli jedinému závodu. Nechtějí se pouze účastnit, chtějí být úspěšní. V těch nejdůležitějších chvílích je pro ně podpora fanoušků největší pomocí," říká Lenka Bogrová, manažerka sponzoringu České spořitelny. V černobílém spotu s atlety a ambasadory projektu, Zuzanou Hejnovou, Barborou Špotákovu, Mirknou Knapkovou, Jaroslavem Kulhavým a Jiřím Prskavcem figuruje logo České spořitelny velmi nenápadně, což ocenil před novináři předseda ČOV Jiří Kejval. "Česká spořitelna uchopila svůj projekt v rovině CSR než produktové propagace, což vítáme a podporujeme," říká Kejval. Na projektu spolupracovala s bankou agentura ConceptOne, sportovce v emotivně laděném videu režíroval Martin Holub.

reklama

Projekt Držíme palečky odstartoval 14. července tzv. Výzvou připomínající vynaložené úsilí olympinioniků v rámci přípravy na hry. Fandit mohou lidé během léta hlavně v digitálním prostředí - na facebooku či webové stránce www.drzimepalecky.cz. Fanoušci se na webu dozví více o sportovcích, přečtou si horké novinky z Ria, stejně tak osobní vzkazy sportovců - společným jmenovatelem bude fandění a podpora v olympijském období. "Nechceme, aby si lidé jen četli informace, ale aby se mohli zapojit a fandit. Proto například fotografie a videa s hashtagem #drzimepalecky nasdílíme na obou profilech, v našich pobočkách, v českém domě v Riu a olympijském parku Rio Lipno. Mohou si také stáhnout jedinečnou aplikaci, v které najdou emotikony s Palečkovou rodinou či olympioniky," říká LukᚠBurda, manažer digitální komunikace České spořitelny. V aplikaci, která je ke stažení pro iOS i Android, si mohou fanoušci také vytvořit vlastní fandící fotografii a sdílet ji s přáteli. S projektem Držíme palečky se fanoušci potkají i v olympijském parku Rio Lipno, kde bude mít Česká spořitelna připravenou fanzónu, opět s motivem rodiny Palečkových.

V prostorách Fan Zone Czech Team v pražském obchodním centru Quadrio navíc poprvé proběhlo veřejné fasování olympijské kolekce. Jako první si zazájmu médií i veřejnosti přišli pro oblečení šéf české výpravy Martin Doktor a moderní pětibojař Jan Kuf.

H3B8465