Na kampani pracovali fotograf Goran Tačevski a za kreativní produkcí stojí agentura Bistro Films ve složení Viktor Mára - režisér a producent, Karel Fairaisl – kameraman a Filip Malásek – střih. V rámci mediálního plánování bylo využito komplexního mediamixu se zastoupením printu, televize, internetu, eventů i kinoreklamy. Nová kampaň využívá i sociální média a vlastní cross-promotion.

reklama

"Nežijeme teď v lehké době, valí se na nás spousta negativních zpráv. Proto jsme chtěli vytvořit mladý, pozitivními emocemi nabitý koncept. Evropa 2 byla vždy aspirativním brandem, MaXXimem muziky ve spojení s MaXXimem lásky chceme zlepšit našim posluchačům náladu," vysvětluje záměr kampaně Pavel Renčín, ředitel marketingové komunikace Lagardere Active ČR.

Prezident Lagardere Active ČR Michel Fleischmann kampaň okomentoval tak, že mladí lidí chtějí kromě zábavy i emoce a čisté hodnoty jako jsou přátelství a láska. "Neskončíme jen u vizuální stránky věci, ale půjdeme i mnohem blíže k posluchačům. Například už nyní vyráží Evropa 2 na svou Live-tour po českých městech a chystáme i třídenní festival s názvem Pigyáda - Léto lásky," vysvětluje Michel Fleischmann.