Mezinárodní prodejce ojetých vozů AAA Auto jmenoval nového ředitele marketingu pro všechny trhy, na kterých působí. Za komunikační strategii v Česku, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku je nově zodpovědný Daniel Šturm. Na pozici střídá Jana Dobiáše.

Skupina AAA Auto zahrnuje kromě této značky ještě další dva brandy: Mototechnu a Auto Diskont.

„Přicházím s cílem podpořit další mezinárodní expanzi, dát značce Mototechna výraznou pozici největšího prodejce v segmentu zánovních vozů a hlavně udržet a zvýšit růst z minulých let,“ popsal své záměry nový šéf marketingu.

reklama

Šturm měl v posledním roce na starost projektové vedení startupové služby Denugo na sdílení aut. Předtím necelé dva roky vedl marketing Home Creditu. V letech 2007 až 2013 pracoval v České spořitelně, kde postupně řídil kampaně i celý marketing. Vysokými manažerskými pozicemi prošel také v bývalém vydavatelství Stratosféra, na Nově a v Regie Radio Music.