Internetový portál osobních půjček Zonky má nového ředitele marketingu. Pozice se ujal Jakub Strýček, který dosud šéfoval marketingu ve vydavatelství Mafra.

Služba Zonky, kterou ovládá skupina Home Credit, plánuje přesměrovat marketing více na internet a zaměřit se na akvizici nových uživatelů. „Teď je pro nás zásadní optimalizovat mediální mix. Jsme internetová platforma - chceme komunikovat primárně online,“ uvedl Strýček.

Marketing mediálního domu Mafra vedl od poloviny října 2014. Předtím byl brand manažerem on-line médií i hlavních televizních stanic ve skupině Nova. Do televize přešel z někdejší zpravodajské agentury Mediafax, kde působil od roku 2008 jako manažer on-line marketingu.

reklama

Kromě Strýčka přišla do Zonky také Michaela Brodecká, která vede obsahový marketing. „Pracujeme na konceptu, jak dále využívat příběhů lidí, kteří už si na Zonky půjčili, ve prospěch značky, a přitom zachovat důležitý prvek anonymity,“ popsala svou strategii.

Brodecká působila ve firmě Studenta Media, kde budovala příznivou image významným českým zaměstnavatelům, a stejně jako Strýček byla také v Mafře, kde se podílela na spuštění videoportálu Playtvák.

Marketingový tým chystá novou kampaň, ve které bude „výrazně méně vysvětlovat službu Zonky jako esenci sdílené ekonomiky“. Spíš se zaměří na její unikátní vlastnosti a prodejní argumenty. Strýček chce také kolem značky vybudovat „silnou a aktivní komunitu“.