Česká pobočka mediální agentury MEC oznámila nástup dvou nových manažerů. Ředitelem strategického plánování se stal Branislav Marko, do managementu přibude také šéf týmu pro klienta Vodafone Borislav Ivanov.

Marko podléhá Danielu Živicovi, chairmanovi MEC pro Českou a Slovenskou republiku. „Braňo je pro nás klíčový partner při tvorbě strategií již delší dobu. Se značkou MEC je Braňo spojen více než 12 let, a to svým působením v MEC Slovensko, největší síové mediální a digitální agentuře na Slovensku. Od dubna 2017 je jeho záběr rozšířen o český trh,“ uvedl výkonný ředitel Ondřej Šimůnek.

reklama

Absolvent studia psychologie nasbíral řadu zkušeností v sektorech FMCG, retailu, automobilového průmyslu, technologií i financí. Vyzkoušel si pozice v klientském servisu, plánování i mezinárodní koordinaci.

Vedení týmu Vodafone se ujal Borislav Ivanov, dosavadní specialista na brand management úvěrových a penzijních produktů v České spořitelně. Absolvent podnikové ekonomiky na VŠE pracuje v reklamní branži přes deset let, na agenturní i klientské straně. Pracoval mimo jiné ve společnostech OMD nebo Universal McCann.

„Velmi silná digitální, datová a zároveň kreativní profilace je to, co nás jako agenturu posouvá dopředu,“ naznačuje úkoly pro Ivanova jeho nadřízený Ondřej Šimůnek.