Mediální dům Lagardère Active ČR oznámil spojení prodeje digitální reklamy a e-commerce do jednoho týmu pod vedením Lenky Heřmanové. Na pozici šéfky digitálního obchodu podléhá řediteli digitálních aktivit Jiřímu Sládkovi.

Tým do firmy přináší příjmy z webové reklamy, reklamy v digitálních streamech, programatického prodeje, speciálních digitálních operací a e-commerce. Portfolio zahrnuje weby Evropy 2, Frekvence 1 a rádia Zet, hudební platformu YouRadio, dětskou stanici Pigy a zábavní weby Humr a Koule. Kromě nich pod digitální aktivity patří ještě sociální sítě těchto projektů a několik obchodně zastupovaných webů.

reklama

„Hlavním úkolem pro nejbližší měsíce je posílení obchodního týmu a navyšování digitálních příjmů ve všech formách. Největší potenciál vidím v silném portfoliu sociálních sítí, multiplatformním propojení audio komunikace a také v komercializaci našeho rostoucího videoobsahu, a už klasickými videospoty nebo přímo product placementem či sponzoringem jednotlivých videopořadů,“ dodala v tiskové zprávě Heřmanová.

Heřmanová byla dosud v Lagardère čtyři roky ředitelkou obchodního rozvoje. Předtím byla manažerkou v Centrum Holdings a McKinsey & Company.