Portál Slevomat už nechce být jen přehlídkou slev, které daly vzniknout jeho názvu. Značku má za úkol posunout nová brand manažerka Iva Janoušková. „Nové směřování a vize Slevomatu, který už není zdaleka o slevách, ale naopak o exkluzivních a inspirativních nabídkách, je pro mě zároveň výzvou i zábavou,“ komentuje svůj nástup.

Značka teď chce být synonymem „prémiových nabídek zaměřených na inspiraci“. Janouškové má s touto strategii pomoci také nový obchodní ředitel. Místo Aleše Rypa se pozice ujal Milan Kubát, který přišel z mediálního domu Economia.

reklama

Janoušková se dosud věnovala třeba svému psímu hotelu Dogpark, vedla také marketing ve firmě Benefi, několik let byla marketingovou manažerkou zpravodajského webu iDnes.

Kubátova obchodní kariéra je spjatá hlavně s firmou Centrum Holdings, kde se ze sales managera postupně posunul na obchodního ředitele. V čele obchodních týmů zůstal i po akvizici Centra vydavatelstvím Economia.