Společnost Tatra Trucks oznámila, že má nového ředitele obchodu a marketingu. Martin Šustek se zároveň stal členem představenstva. V organizační struktuře firmy je nadřazen dosavadnímu obchodnímu řediteli Davidu Pipalovi.

„Má vynikající předpoklady k systémovému rozvoji obchodních i marketingových aktivit a poprodejních služeb Tatry,“ komentoval Šustkovo povýšení předseda představenstva Petr Rusek.

reklama

„Chci se v první fázi zaměřit na interní procesy v oblasti prodeje, marketingu a poprodejních služeb,“ avizuje nový šéf marketingu.

Šustek je absolvent Vysokého učení technického v Brně, vystudoval také management a ekonomii ve Zlíně. Jeho kariéra je spojena se segmentem nákupu a logistiky. Prošel společnostmi Kraft Foods, Philips Displays a Lindab Buildings. Od roku 2005 do roku 2014 působil u společnosti Bang & Olufsen v Kopřivnici.

Do firmy Tatra Trucks nastoupil jako ředitel nákupu v únoru 2014 a účastnil se klíčové etapy restrukturalizace podniku. Od listopadu 2016 se jeho odpovědnost v Tatře rozšířila i na logistiku.