On-line mediální agentura Fragile Media ohlásila nástup tří nových kolegů: Michala Kotka, Daniela Kříže a Františka Floriána.

Specialista na sociální sítě Michal Kotek přichází z agentury Aqua Digital, kde se staral o značky Orion, Bacardi nebo Kostelecké uzeniny. V novém působišti dostane na starosti barbershopy Tony Adam’s nebo výrobce luxusních audiosystémů Basys. Ujme se také sítí samotné agentury. Jeho specializací je Instagram.

reklama

O klienty zaměřené na výkonnostní kampaně se postará František Florián, který přichází z Performio.cz. V předchozím působišti se podílel na exekuci kampaní v oblasti performance a brandingu. Ve Fragile Media bude mít pozici E-commerce Account Manager.

Z O2 Media přichází Daniel Kříž na pozici Performance & Branding Specialist. V předešlém zaměstnání řešil segmentaci zákaznické báze a správu kampaní v AdForm a AdForm DMP. Ve Fragile se bude převážně starat o PPC a RTB kampaně klientů.

Holešovickou agenturu Fragile Media vlastní ze tří čtvrtin Daniel Kafka, vlastníkem zbývajícího čtvrtinového podílu je Etenetera Group.