Agentura Best Communications rozšířila tým pro klienty z oblasti rychloobrátkového zboží. Do jeho vedení jmenovala Terezu Vachovou, novou posilou je také PR konzultantka Markéta Špunarová.

Tereza VachováVachová bude mít na starosti PR strategii, vztahy s médii a speciální akce pro klienty KFC, Kenwood, Madame Tussauds, turistickou centrálu Dolního Rakouska a vybrané značky Rémy Cointreau. Marketing a PR vystudovala, v oboru pracuje sedm let.

reklama

Markéta ŠpunarováŠpunarová zajistí klientům spolupráci s blogery a dalšími vlivnými jedinci na internetu. Bude také připravovat kreativní projekty pro Kenwood nebo Rémy Cointreau, měla na starosti i projekt pro Coca-Colu. V PR pracuje čtyři roky, vystudovala ekonomiku cestovního ruchu.

„Se svými mnohaletými zkušenostmi z oblasti rychloobrátkového zboží jsou přínosem nejen pro tento tým, ale i celou agenturu. A to zejména nyní, kdy v FCMG segmentu naše agentura roste,“ přivítal nové kolegyně ředitel agentury Euan Edworthy.

Best Communications je anglo-česká PR agentura se sídlem v Praze. Vznikla v roce 1995, kdy ji založil britský podnikatel Euan Edworthy. Pracuje pro mezinárodní klienty ze střední a východní Evropy.