Nákupní galerie Mall.cz představila své nové odborníky na sociální sítě. Do firmy nastoupili Jan Kufel a Karel Videcký, kteří mají připravit kompletní strategii pro sociální média.

Jejich hlavním úkolem bude posunout komunikaci se zákazníky do reálného času a plnit sítě interaktivním obsahem, který poslouží jako inspirace pro nákupy. Cílem je posílit loajalitu zákazníků. „Chceme využívat nástroje, které zákazníci používají na denní bázi, například Facebook Messenger či v budoucnu třeba WhatsApp,“ přibližuje Jan Kufel.

reklama

Mall.cz už je v posledních týdnech aktivnější na Instagramu a Snapchatu. Nový tým úspěšně přilákal pozornost například k testovacímu doručení balíčku dronem. Zaujala i vánoční kampaň připravená ve spolupráci s alternativní taxislužbou Uber, jejíž hlavní postavou byl Leoš Mareš.

„Rádi bychom využili potenciál sociálních sítí k představení zajímavých produktů, o kterých zákazníci třeba ještě nevědí. Sociální sítě jsou pro nás ideálním komunikačním kanálem, na němž můžeme sledovat a testovat bezprostřední reakce, pružně se přizpůsobovat a zároveň nenásilně představovat trendy, prémiové služby a přinášet inspiraci,“ shrnuje Karel Videcký.

Jan Kufel v minulosti spoluzakládal sí odběrných míst Zásilkovna. V oblasti marketingu se pohybuje přes 10 let. V průběhu roku 2016 začal spolupracovat s E-commerce Holdingem a následně se v září připojil k Mall Group.

Karel Videcký dříve pracoval jako konzultant, poté nastoupil do společnosti Netsign jako klíčový partner pro rozvoj obchodních příležitostí, zákaznickou péči a marketingovou strategii. Věnoval se převážně startupům a ostatním projektům.