"HbbTV už není jenom formát budoucnosti, ale teď už i současnosti. Tato revoluční technologie skýtá obrovské příležitosti pro celý televizní trh. Celá tato platforma je stále na začátku. Avšak pomyšlení na možnosti, které stále objevujeme a následně realizujeme jsou opravdu vzrušující," přiznává LukᚠHnilička.

Společnost hybrid vyvíjí systémová řešení pro televizní kanály a také hybridní aplikace pro komerční využití. "Umíme vyrobit cokoliv a komukoliv na míru. Od jednoduché statické aplikace vhodné třeba pro rozšiřující komunikaci produktu vysílanou běžně v TV, až po zcela dynamické aplikace. Obsahující například videoobsah, sběr dat nebo plnohodnotnou interakci. Vše samozřejmě v korporátním designu partnera," popisuje Hnilička

reklama

Nespornou výhodou hybridu je znalost televizního prostředí a strategický důraz na end-to-end řešení, kdy je aplikace navrhnuta, vyvíjena a testována v nezávislém in-house prostředí. "Nepovažujeme se za bandu čistě technologických nerdů. Jsme progresivní společnost s marketingově-komerčním přesahem. Partnerům umíme věcně poradit, tak aby jejich hybridní prezentace měla co nejefektivnější výsledky a dávala smysl divákům i partnerům," dodává.

Podle jeho mínění bude tento a příští rok patřit právě platformě HbbTV, která plnohodnotně vstoupí na český televizní trh. "Rok 2015 byl rokem 0., kdy se s tímto zcela novým formátem experimentovalo a čekalo se, co dokáže. Sami jsme vyvinuli několik hybridních aplikací, které přinesly výsledky nad očekávání. Avšak jsem přesvědčen, že plná síla HbbTV se projeví až letos. Jak už někdo řekl, očekává se, že v roce 2020 bude na celé platformě HbbTV miliarda a my k tomuto vývoji chceme výrazně dopomoci," uzavírá bývalý dlouholetý technický ředitel Óčka.