Nové uskupení organizačně zastřeší Jakub Dlouhý a Petr Miláček, oba dosud v managementu Concept One. Stávající ředitel agentury Marek Miláček se posouvá na pozici Group Business and Finance Director v uskupení Kotelna 55, Jakub Dlouhý, zakladatel a spolumajitel Conceptu, zaujme funkci Managing Partnera ve skupině. 

Roli ředitele v Concept One převzala na začátku roku Alexandr Kliment, dosavadní šéf komunikace Českého olympijského výboru v letech 2009–2015. Zodpovídal za komunikaci projektů ČOV včetně kampaně Česko sportuje. Podílel se na založení České olympijské nadace. Do Conceptu, kde dříve řešil především sportovní PR, se vrací po pěti letech. Marek Miláček měl v minulosti na starosti sponzoringové aktivity Škoda Auto na Tour de France a Giro d'Italia. Vedl také marketing českého a slovenského Gigasportu. V Concept One působí téměř deset let, z toho poslední tři roky jako výkonný ředitel. Na pozici v Kotelně 55 bude rozvíjet nový i stávající byznys a bude řídit finanční operace napříč skupinou. Concept One také zahajuje spolupráci se strategickým konzultantem Peterem Tarbajovským, který dříve zastával pozici Head of Strategic Planning v mediálních agenturách Médea a Havas Czech Republic. Tarbajovský se bude podílet na přípravě konceptů pro klíčové klienty.

reklama

Dlouholetý šéf Concept One Jakub Dlouhý stál za prvním úspěšným zhodnocením osobnostních práv sportovce v České republice, kdy marketingově zužitkoval zlato akrobatického lyžaře Aleše Valenty na olympiádě v Salt Lake City. Vedle svého angažmá v Kotelně chystá rozjezd dalšího projektu. Společně s Pavlem Zíkou by měl ještě v lednu představit projekt sportovní agentury.