Petra Mašínová se bude plně věnovat globálnímu řízení a mezinárodním projektům. Generální ředitelkou Newton Media Česká republika je nově Věra Lhotská"Jsem ráda, že Newton Media Group dospěl do fáze, kdy má všechny předpoklady být konkurenceschopným hráčem na světovém trhu v oblasti media intelligence. Jsem si jistá, že jsme teď připraveni postavit se vedle nejsilnějších hráčů, jakými jsou například Kantar Media nebo Gorkana," uvedla Petra Mašínová s tím, že Newton je připraven pracovat pro globální vedení velkých světových firem, stejně jako pro mezinárodní instituce:

Řízením aktivit Newtonu v České republice byla pověřena dosavadní zástupkyně generální ředitelky a šéfka marketingu a mediálních analýz Newton Media Věra Lhotská. Podobně, jako je tomu v Polsku a na Slovensku, má teď Newton Media v Česku vlastní generální ředitelku. "V uplynulém roce jsme se na nové úkoly pečlivě připravovali. Máme dobrý základ a posílili jsme servis pro klienty. Zlepšení péče o zákazníka vychází z detailní znalosti jeho potřeb a jejich naplňování. Připravujeme výrazné zefektivnění našich výrobních procesů, které nám umožní pružněji reagovat na potřeby našich klientů. Jednou z našich hlavních priorit letošního roku je představení nové platformy, kde klienti uvidí relevantní data jak z tradičních zdrojů, tak ze sociálních sítí. Newton tak pružně reaguje na měnící se mediální svět a nové technologie,” vysvětluje nová generální ředitelka Newton Media ČR Věra Lhotská a dodává, že v roce 2016 čeká českou část skupiny upevnění pozice lídra na českém trhu. 

reklama