reklama

Reklama

16.6.2014|13:00|autor: Jaroslav Krupka

Absence nároďáku byznysu neškodí. Reklama vítá ostře sledované přenosy

Že chybí na fotbalovém šampionátu český národní tým? Byznysu to rozhodně nevadí a reklama využívá světové mistrovství naplno. Zadavatelé houfně nasazují spoty do televizních přenosů, které mají v Česku jasně vyšší sledovanost, než při posledním šampionátu...celý článek

16.6.2014|09:52|autor: Jan Brychta

Další shortlisty z Cannes, porotě se líbí práce Y&R pro Harleye

Kobercový nálet pražských Y&R přináší první ovoce na mezinárodním festivalu reklamy v Cannes. Jejich práce pro Harley-Davidson se zdárně umístily na shortlistu kategorie Outdoor a Print. Jestli nakonec zabodují mezi úplnými vítězi, bude jasné v úterý a ve...celý článek

15.6.2014|15:46|autor: Jan Brychta

Držte palce mladým lvům v Cannes. Kdo a kdy soutěží?

Největší světový reklamní festival, proslulé Cannes Lions, už tradičné doprovází i soutěž Young Lions určená dvoučlenným týmům mladých kreativců do osmadvaceti let. Češi mají své zástupce v kategoriích Print, Media, a Cyber.celý článek

reklama
15.6.2014|10:38|autor: Jan Brychta

Česko má první shortlist z Cannes, uspěla kampaň Českého rozhlasu

Na největším světovém reklamním festivalu Cannes Lions uspěla první česká práce - v kategorii mobilního marketingu byla na ocenění nominována kampaň Audiotrees od Ogilvy & Mather.celý článek

13.6.2014|10:40|autor: Tereza Vondráková

Se změnou banky nečekejte. Air Bank se modlí k bohyni Yindy

Odkládáte věci na jindy? Air Bank radí, že změnu banky na jindy rozhodně odkládat není třeba. Na internetu představila nový spot, který brzy nasadí i do televize. Reklama upozorňuje na fakt, že k novým bankám už přešel jeden milión klientů klasických bank.celý článek

12.6.2014|16:33|autor: Jaroslav Krupka

Bavte se s Toyotou. Auto bez řidiče straší ulice v odvážném virálu

Řídit je zábava, tvrdí slogan Toyoty. Co když ale v autě žádný řidič nesedí? Na tenhle moment automobilka vsadila ve své nové kampani a vypustila video, kde se nikým neřízené vozidlo prohání ulicemi a dovádí k úžasu kolemjdoucí chodce.celý článek

12.6.2014|10:36|autor: Tereza Vondráková

Ford tankuje skupinu The Tap Tap a zdařile paroduje Top Gear

Společnost Ford spustila kampaň na podporu projektu Ford Handy, tedy vozů v úpravě pro hendikepované. Hlavními aktéry komunikace jsou členové známé kapely The Tap Tap. V kampani chce využít především potenciálu sociálních sítí a parodie na pořad Top Gear.celý článek

12.6.2014|01:30|autor: Jan Brychta

Kandidáti na canneské lvy: Líbí se vám netové dítě z Indie?

Indická reklama ruského telekomunikačního giganta MTS nazvaná "Internet Baby" se stala nejsledovanějším spotem druhého nejlidnatějšího státu na světě. Ještě před největším světovým reklamním festivalem Cannes Lions vykazuje na YouTube více než 22 milionů...celý článek

11.6.2014|22:01|autor: Jaroslav Krupka

Protirasistická kampaň ovládla letošní Direkt & Promo, uspělo i Ogilvy

Připravit kampaň na ostře sledované téma vztahu české společnosti k Romům je nejenom prospěšné, ale přinést to může i prestižní ocenění. Právě s takovou kampaní opanovala agentura Comtech Group letošní soutěž soutěže Český Direkt & Promo. Dařilo se i Ogilvy &...celý článek

11.6.2014|09:15|autor: Jaroslav Krupka

Smrt jsme už porazili! Chilští horníci burcují národ před MS ve fotbale

Mistrovství světa ve fotbale, které startuje ve čtvrtek, je přehlídkou stovek národních i mezinárodních reklam. Usilují to, aby emoce spojené s velkým sportovním svátkem co nejlíp využily pro propagovanou značku. Nic v takovém případě nefunguje líp než silný...celý článek

10.6.2014|09:45|autor: Jaroslav Krupka

Ocenění pro české talenty. Studenti reklamy získali evropský certifikát

Čtyři studenti vzdělávacího programu Evropské asociace komunikačních agentur získali po úspěšném absolvování závěrečných zkoušek European Advertising Certificate. Programu se zúčastnilo celkem dvanáct českých studentů.celý článek

10.6.2014|09:44|autor: redakce M&M

Ronaldo a spol. proti klonům. Nike korunuje kampaň k fotbalovému MS

Fotbalové hvězdy proti legendárnímu Matrixu. Tak vypadá reklama společnosti Nike, ve které Ronaldo a spol. bojují o vítězství proti dokonalým klonům, které nechybují. Spotem vrcholí kampaň "Risk everything" zacílená ke startujícímu mistrovství světa v...celý článek

8.6.2014|12:43|autor: Petr Matějček

Ve fotbalové Brazílii 2014 už je rozehráno. Adidas, Nike a Puma střeží své šance

Na fotbalovém mistrovství světa se nebude vést boj jenom na zeleném trávníku. Pro koncerny, které vyrábějí sportovní oblečení a obuv, je šampionát příležitostí uhájit nebo dobýt co nejlepší postavení na trhu.celý článek

7.6.2014|11:00|autor: Jan Brychta

Obchodní centra i umývárky. MTBC rozjíždějí kampaň GlaxoSmithKline

Jedna z největších farmaceutických firem světa, GlaxoSmithKline, zahájila v Česku novou kampaň, ke které přizvala agenturu MTBC. Ta poskytne síť informačních kiosků ve dvanácti obchodních centrech po celé republice a v létě zacílí na umývárky hudebních...celý článek

5.6.2014|10:51|autor: Jan Brychta

Slováci hlásí do Cannes Lions 22 prací, polovinu má na svědomí JANDL

Celkem deset přihlášek podala do letošní soutěže v Cannes reklamní agentura JANDL, která se loni stala slovenskou Agenturou roku a letos se odmítla zúčastnit nejprestižnější slovenské reklamní ceny Zlatý Klinec. Češi přihlásili prací dokonce přes stovku.celý článek

4.6.2014|10:13|autor: Lucie Vaníčková

Novinka pro reklamu. Admosphere tlačí na Median vlastním softwarem

Nový software pro monitoring reklamy začal pracovat. Od prvního června přešli všichni odběratelé příslušných dat z řad Unie vydavatelů na analytický software Adwind Kite. Nový nástroj je na světě už od konce minulého roku, prošel testováním a úpravami a teď...celý článek

2.6.2014|16:01|autor: Jiří Hořčica

Agentura Ogilvy & Mather se postará o české UPC, vyhrála výběrové řízení

Agentura Ogilvy & Mather zvítězila v tendru kabelové televize a poskytovatele vysokorychlostního připojení UPC Česká republika. Ogilvy bude dělat kompletní komunikaci pro zadavatele, který loni vydal na média 165 milionů v hrubých.celý článek

2.6.2014|14:51|autor: Jaroslav Krupka

Táta, který oželí i fotbal. Mobilní operátor spouští kampaň na O2 TV

Nevinný vtípek tiskového týmu O2 z pondělního rána vzbudil na sociálních sítích nečekaně velkou pozornost. Skutečná kampaň bude přirozeně vypadat trochu jinak. Hlavní roli nebude hrát PR tým, ale správný táta, který pro rodinu oželí i fotbal.celý článek

31.5.2014|16:56|autor: Jan Brychta

Zlatý Klinec vyrazil proti scamu. Slovenskou agenturou roku jsou Saatchi & Saatchi

Porota jubilejního dvacátého ročníku nejprestižnější slovenské reklamní soutěže Zlatý Klinec se rozhodla neudělit Grand Prix. Nižší úroveň přihlášených prací oproti loňskému roku potvrdili i oslovení porotci.celý článek

30.5.2014|15:58|autor: pep

Soutěž proti sexistickým reklamám propaguje i Charvát z Konektoru a Wolfová z Google

Šestý ročník soutěže Sexistické prasátečko odstartovala organizace Nesehnutí. Soutěž upozorňuje na množství sexistických reklam na tuzemském reklamním a mediálním trhu. Návrhy na sexistické reklamy ze svého okolí mohou lidé na web soutěže posílat do 15. října.celý článek

zobrazeno 59 - 78 / 300
reklama
reklama

Reklama týdne

Co děti zažijí během školního oběda

Ve školní jídělně se prý dají prožít věci...

Zakladatelka a ředitelka obecně prospěšné společnosti Women for women Ivana Tykač spustila mediální kampaň projektu Obědy pro děti. Ten upozorňuje na...

Galerie nápadů

Jak lákají návštěvníky tattoo veletrhy? Nabízejí zombie i mořské panny

Cape Tattoo Expo

Co může být více kreativní než tetování, které na lidské kůži vydrží až do smrti. To je deviza, na které staví tetovací veletrhy po...

reklama
reklama