reklama

Reklama

26.10.2014|22:59|autor: Jaroslav Krupka

3D reklamu ničí nízké ceny a zadavatelé si to musejí uvědomit, zaznělo v diskuzi

Nenabízíme komoditu, ale službu. A výzkum to může potvrdit, shodli se zástupci společností, pracujících v oboru 3D reklamy u kulatého stolu. Časopis Marketing & Media k němu pozval hosty ze Speed Press Plus, Reda a iMi Partner. Řešil se nejen výzkum...celý článek

23.10.2014|16:23|autor: Jaroslav Krupka

T-Mobile už zase hledá lidi, spouští kampaň s papouškem

Veselý papoušek je hlavním hrdinou nové náborové kampaně, jejímž cílem je získání nových pracovníků poboček a call center společnosti T-Mobile. Kampaň připravila pražská pobočka agentury Made By Vaculik.celý článek

23.10.2014|15:38|autor: Jaroslav Krupka

Jsem telefonní budka, chcete mě? O2 v kampani využije osobní vzkazy

Adoptovat telefonní budku, přesně to nabízí Nadace O2 široké veřejnosti od 24. října do 17. listopadu. Za pět set korun, které směřují na Linku bezpečí, mohou lidé na reklamní plochu "své" budky umístit vlastní sdělení v délce šedesáti znaků.celý článek

reklama
22.10.2014|15:13|autor: Jaroslav Krupka

Rakušany děsily oživlé zombies. Šlo o reklamu na televizní seriál

Reklamní lekačky ve stylu skryté kamery neztrácejí na popularitě. Rakouští cestující městskou hromadnou dopravou si jedno takové překvapení nedávno užili přímo na zastávkách. Děsila je tam oživlá zombie.celý článek

22.10.2014|13:51|autor: Monika Bláhová

Česká spořitelna propaguje novou půjčku, která klientům vydělává

Největší tuzemská banka uvádí nový televizní spot na první půjčku, která má klientovi vydělat peníze. "Za každou uhrazenou splátku odměníme klienta 5 procenty z její výše, částku budeme navíc úročit na speciálním spořicím účtu," slibuje Česká spořitelna.celý článek

21.10.2014|12:04|autor: vsc

Hrdinové i hvězdy. PlayStation zve k přátelskému soutěžení

Friendly Competition, neboli přátelské soutěžení, tak zní název nového spotu herního giganta Sony, který propaguje konzoli PlayStation 4. Hráči se v něm převtělují do basketbalových hráčů, akčních hrdinů nebo vesmírným prostorem cestujících bojovníků....celý článek

21.10.2014|10:11|autor: Jaroslav Krupka

To je horor! Zuno nasazuje novou kampaň a straší komiksem

On-line banka Zuno rozjíždí novou kampaň pod názvem Největší horor na světě. Propaguje její mobilní aplikace a potrvá tři týdny. Téma pro kampaň zvolila banka skutečně kreativní, svoje produkty propaguje pomocí hororového komiksu.celý článek

20.10.2014|16:07|autor: Monika Bláhová

Wüstenrot pověsil na billboard malíře, propaguje půjčku na rekonstrukci

Netradičně si s venkovní reklamou pohrála společnost Wüstenrot v rámci kampaně na půjčku ProBydlení. K billboardu na pražské ulici 5. května přidala malíře na žebříku, ten oranžovou plochu natírá na bílo a akcentuje tak účel půjčky, tedy rekonstrukci bydlení.celý článek

14.10.2014|15:57|autor: redakce M&M

Zlatá Pecka ocení kreativitu v reklamě už podvacáté, nově s televizí Prima

Poprvé s televizí Prima a navíc s novou kategorií "nejlepší herec v reklamě" přichází letos soutěž Zlatá pecka. Tradiční soutěž kreativity v reklamě připravuje svůj jubilejní dvacátý ročník, vyhlášením vítězů na galavečeru bude provázet herec Jakub Kohák.celý článek

14.10.2014|14:28|autor: Jaroslav Krupka

Hladovění, bití, znásilňování. Výrazná kampaň upozorní na týrání dětí

Křiklavé neonové nápisy evokující svět heren a kasin, které ale místo na hazard upozorňují na týrání dětí. Děti s nafouknutými balonky, které připomínají problém dětského zneužívání. Tak vypadá nová kampaň sdružení SOS dětské vesničky.celý článek

14.10.2014|12:26|autor: redakce M&M

Online reklamu pro Prahu nakoupí MediaCom, kampaň se rozjede v říjnu

První bannery a videa propagující Prahu turistům v různých zemích světa se na internetu objeví už v polovině letošního října. Vítězem tendru na nákup prostoru na sociálních sítích a vyhledávačích je agentura MediaCom, která s kreativci z Havas Worldwide...celý článek

13.10.2014|16:34|autor: Jan Binar

Nejlepší kampaně se rodí v druhém a dalším roku spolupráce, tvrdí Binar

Tendry či pitche, jak se v naší reklamní krasomluvě vžilo, se staly noční můrou agentur i klientů. Nemusí to tak být! Zde je pár hlavních hříchů, které z inspirativní přehlídky nejlepšího, co mohou agentury nabídnout, dělají torturu.celý článek

13.10.2014|09:37|autor: map

Chraňte s námi lesy, zvou Tetra Pak a FSC v kampani na ekologické obaly

Edukační kampaň Lesy jako z pohádky má za cíl zvýšit povědomí o certifikaci FSC na obalech výrobků. V Česku je zatím povědomí nízké, představuje jen 13 procent, na Slovensku dokonce jen 7 procent. Kreativní koncept kampaně připravila agentura Lowe.celý článek

12.10.2014|15:00|autor: redakce M&M

Prazdroj si pro Pilsner vybral slovenskou MUW Saatchi

Plzeňský Prazdroj si jako hlavního kreativního partnera značky Pilsner Urquell pro ČR a Slovensko vybral slovenskou agenturu MUW Saatchi.celý článek

10.10.2014|22:30|autor: Jaroslav Krupka

Golden Drum: Youngové mohou slavit, přivážejí Grand Prix

Agentura Young & Rubicam Praha slaví po zlatém lvu z festivalu Cannes Lions další triumf: Její tisková kampaň pro klienta Harley-Davidson získala Grand Prix v kategorii tiskové inzerce na mezinárodním Festivalu reklamy Nové Evropy Golden Drum ve slovinské...celý článek

10.10.2014|11:37|autor: redakce M&M

Nový Mercedes Vito je dítě vášně, ukazuje automobilka ve virálním videu

Jako výsledek vášnivé romance mezi dvěma vozy Mercedesu prezentuje německá automobilka novou modelovou řadu vozu Vito. Ve virálním videu tak naznačuje, že právě Vito má ty nejlepší vlastnosti svých "rodičů".celý článek

10.10.2014|11:01|autor: Jaroslav Krupka

Reklamu táhne nemediální trh, vzrostl na 22 miliard korun

Výrazný nárůst nemediálního trhu zaznamenala tuzemská reklama v posledních třech letech. Podle výzkumu agentury Stem/Mark vzrostl až o 20 procent na 22 miliard korun v roce 2013. Další výrazný nárůst se čeká v příštím roce.celý článek

9.10.2014|13:49|autor: Jaroslav Krupka

Golden Drum: O ceny budou Češi bojovat i v hlavních kategoriích

Festival reklamy Nové Evropy ve slovinské Portoroži zveřejnil shorllisty v hlavních kategoriích televize a tisku. A česká reklama má i tady šanci na zisk vysokého ocenění. Řada reklam přitom může být pro českého diváka zcela nová a neznámá.celý článek

9.10.2014|11:30|autor: Jan Brychta

PIAF uzavřel žebříček PIAFYS a vyhlásil termín na rok 2015

Prague International Advertising Festival se bude konat v posledním květnovém týdnu roku 2015. Současně s tímto oznámením zveřejnili organizátoři fínální žebříček PIAFYS 2013/4.celý článek

9.10.2014|10:40|autor: Jaroslav Krupka

Golden Drum: Do Česka putují první stříbra z festivalu reklamy v Portoroži

Už je jisté, že Česká republika neodjede z festivalu Golden Drum v Portoroži bez ocenění. V současné chvíli má tři stříbra. Získaly je agentury Havas Worldwide Praha, Ogilvy & Mather a Young & Rubicam, který stejně jako v Cannes zabodoval s povedenou kampaní...celý článek

zobrazeno 59 - 78 / 300
reklama
reklama
reklama
reklama