reklama

Reklama

1.10.2014|11:08|autor: Jaroslav Krupka

Trasu C pražského metra ovládne žloutenka v rámci osvětové kampaně

Od 1. října se v pražském metru změní názvy stanic trasy C: odteď získají jména jako Žloutenková či Infekční. Jde o osvětovou kampaň s cílem zvýšit informovanost o žloutence typu C, proti které neexistuje očkování. Kampaň připravuje agentura Ogilvy PR.celý článek

30.9.2014|17:26|autor: Jaroslav Krupka

Ogilvy změní vedení, Ladislav Báča agenturu po patnácti letech opouští

Ladislav Báča, CEO Ogilvy Group, odchází z firmy ke konci října po patnácti letech na top manažerských pozicích. Coby výkonný ředitel vedl skupinu devět let. Ve funkci ho zatím nikdo přímo nenahradí, skupinu povedou ředitelé jednotlivých firem Ogilvy.celý článek

25.9.2014|17:24|autor: Monika Bláhová

KitKat se směje novému iPhonu, jeho tyčinky se neohýbají, ale lámou

Společnost Apple prožívá krušné chvíle. Uživatelé nové verze mobilního telefonu iPhone 6 totiž tvrdí, že se jim ohýbá v kapse. Nečekaný problém marketingově využila značka KitKat, která přišla s vtipnou upoutávkou na svoje tyčinky - ty se totiž neohýbají, ale...celý článek

reklama
24.9.2014|13:35|autor: Jaroslav Krupka

Sazka uvede Eurojackpot o miliardy, kampaň startuje už tento pátek

Společnost Sazka spustí na českém trhu sdílenou evropskou loterii Eurojackpot, jejíž výhry se díky účasti čtrnácti zemí mohou dostat až do miliardové výše. Loterii podpoří největší letošní kampaň Sazky, která odstartuje tento pátek a potrvá až do konce...celý článek

22.9.2014|15:48|autor: Jaroslav Krupka

Sin City od Raiffeisenbank vzniklo v toušeňském cukrovaru

Raiffeisenbank spustila od poloviny září novou nadlinkovou i digitální kampaň zaměřenou především na nový účet zdarma eKonto Smart. Banka v nových spotech propojila hranou reklamu se světem komiksu. Ten na jedné straně jakoby koresponduje se slavným kresleným...celý článek

22.9.2014|15:44|autor: Monika Bláhová

Skanska rapuje a v kampani "Konečně doma" tvoří nová místa k životu

Originálním komunikačním konceptem "Homes by Skanska" se chce letos stavební společnost odlišit od většinové komunikace rezidenčního developmentu. V aktuální kampani tak nechá rapovat nadšené děti, kromě videa používá i OOH, a lifestylové tiskoviny.celý článek

22.9.2014|10:23|autor: tyk

Výdaje na reklamu v eurozóně porostou stabilně, odhaduje Zenith

Rychlý rozvoj digitální reklamní technologie pomůže v roce 2014 globálnímu reklamnímu trhu vzrůst přibližně o 5 procent. Pro eurozónu se předpovídá jen velmi mírný růst a zvýšenou pozornost zadavatelů vůči ekonomickým zprávám.celý článek

22.9.2014|00:00|autor: Lucie Vaníčková

Televizní trh čeká v příštím roce zdražení reklamy, shodují se ředitelé

O tom, co se bude dít na televizním trhu v příštím roce, diskutovali obchodní ředitelé největších komerčních televizí, zástupci mediálních agentur a zadavatelů na konferenci Flema 2014. A shodli se na jednom - televizní reklama zdraží.celý článek

19.9.2014|15:02|autor: Monika Bláhová

Politici mají před volbami společnou módu: mít to tu rád a být zdejší

V plném proudu jsou předvolební kampaně do obecních zastupitelstev i do senátu. Rozhodně nejsou nijak nápadité, sázejí spíše na empatii a o některých z nich se dá říct, že jsou dokonce i zábavné.celý článek

19.9.2014|09:19|autor: Jaroslav Krupka

Po Evropě a na blízký Východ bude létat airbus s pražskými motivy

Prahu začne propagovat Airbus 319 Českých aerolinií se speciálním polepem, znázorňujícím pražské motivy. K využití plochy dopravního letounu jako reklamního nosiče se rozhodla Pražská informační služba - Prague City Tourism.celý článek

18.9.2014|10:25|autor: Jaroslav Krupka

Praktická 3D reklama je nejúčinnější, teď ji budeme měřit, říká Černý

Tahle reklama je levná a její zásah je přitom než solidní. Řeč je o 3D reklamě, jejíž účinnost chce předseda příslušné asociace Pavel Černý začít měřit. K jednotnému výzkumu ho inspirovaly obdobné projekty ze zahraničí.celý článek

15.9.2014|10:05|autor: tyk

Do displaye šlo v srpnu přes 400 milionů, nejvíc vydal Internet Mall

Reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 418 milionů korun využili zadavatelé v srpnu 2014. Nejvíc ze všech zadavatelů přitom investoval obchod Internet Mall, který za reklamu vydal téměř 31,5 milionu korun.celý článek

12.9.2014|12:30|autor: redakce M&M

Minerály místo konzervantů. Nová kampaň Tatry boří mýty o mléce

Ukázat, že tradované mýty o mléku jsou nepravdivé, chce ve své podzimní kampani Mlékárna Hlinsko. Televizní spot z dílny McCann Prague tak doplní interaktivní kvíz na webových stránkách, který bude plnit svého druhu osvětovou funkci.celý článek

12.9.2014|08:32|autor: Jaroslav Krupka

Milka pokračuje ve virálech, poslala tetované týpky do metra pro objetí

Značka čokolády Milka od společnosti Mondelez International pokračuje v rámci kampaně "Troufni si na jemnost" ve virálních aktivitách. Na internet nasadila spot, ve kterém zkoumá, zda se lidi v pražském metru nechají obejmout od nedůvěryhodně vyhlížejících...celý článek

11.9.2014|17:27|autor: Jan Brychta

Zmrzačeného kovboje pro životní pojištění Flexi stvořila agentura Rust

Reklamní agentura Rust připravila podzimní komunikační kampaň životního pojištění Flexi. Ta je zaměřena na klienty Pojišťovny České spořitelny, jejichž invaliditu způsobil úraz.celý článek

10.9.2014|15:40|autor: Jaroslav Krupka

Agentura Leo Burnett posiluje, přecházejí do ní lidé z Mark/BBDO

Seniorní kreativní tým agentury Leo Burnett vydatně posiluje. Během léta ho vylepšili dva tvůrci z Mark/BBDO, na pozici senior copywritera a idea makera nastoupil Jan Holeček, jako další idea maker a nadto senior art director bude v agentuře pracovat David...celý článek

10.9.2014|06:30|autor: Monika Bláhová

Zuno refinancuje v salonu, ČSOB s UniCreditem lákají podnikatele

Na dva různé koncepty vsadily tři domácí banky se svojí podzimní kampaní. Zatímco Zuno zdůrazňuje ve wellness salonu refinancování, ČSOB a UniCredit lákají podnikatele, které chtějí výhodnými půjčkami dostat zpátky do center měst.celý článek

8.9.2014|16:38|autor: Jaroslav Krupka

Hrdinou spotu k hokejovému MS je klučík z pohádky Tři bratři

Už příští rok proběhne v Česku hokejové mistrovství světa. V reklamním spotu se jako hlavní hrdina objeví šestiletý Adam Seidl, který si nedávno zahrál v pohádce Tři bratři. Angažovala ho agentura Médea, která připravuje kampaň, spolu s režisérem Jakubem...celý článek

5.9.2014|14:00|autor: Jan Brychta

Kytaro-pila nebo vrtačko-raketa? Volkswagen fandí všestrannosti

Volkswagen odstartoval svoji reklamní kampaň na vozy Transporter a Caddy, kterou připravila agentura DDB Prague. Tradičně bude mít silný outdoor, zastoupený hlavně bigboardy a doublebigboardy.celý článek

5.9.2014|10:20|autor: Jaroslav Krupka

Reklamy vzdávají poctu starým filmům. Točil i režisér Zachariáš

Vypadá to, že se západní reklamní průmysl nemůže nabažit hereckých hvězd, které na přelomu 80. a 90. let patřily mezi nejslavnější představitele drsných chlapů. Ve spotech si tak zahráli například John Malkovich, Harvey Keitel nebo Jeff Bridges. Toho...celý článek

zobrazeno 59 - 78 / 300
reklama
reklama
reklama
reklama