reklama

Reklama

18.9.2014|10:25|autor: Jaroslav Krupka

Praktická 3D reklama je nejúčinnější, teď ji budeme měřit, říká Černý

Tahle reklama je levná a její zásah je přitom než solidní. Řeč je o 3D reklamě, jejíž účinnost chce předseda příslušné asociace Pavel Černý začít měřit. K jednotnému výzkumu ho inspirovaly obdobné projekty ze zahraničí.celý článek

15.9.2014|10:05|autor: tyk

Do displaye šlo v srpnu přes 400 milionů, nejvíc vydal Internet Mall

Reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 418 milionů korun využili zadavatelé v srpnu 2014. Nejvíc ze všech zadavatelů přitom investoval obchod Internet Mall, který za reklamu vydal téměř 31,5 milionu korun.celý článek

12.9.2014|12:30|autor: redakce M&M

Minerály místo konzervantů. Nová kampaň Tatry boří mýty o mléce

Ukázat, že tradované mýty o mléku jsou nepravdivé, chce ve své podzimní kampani Mlékárna Hlinsko. Televizní spot z dílny McCann Prague tak doplní interaktivní kvíz na webových stránkách, který bude plnit svého druhu osvětovou funkci.celý článek

reklama
12.9.2014|08:32|autor: Jaroslav Krupka

Milka pokračuje ve virálech, poslala tetované týpky do metra pro objetí

Značka čokolády Milka od společnosti Mondelez International pokračuje v rámci kampaně "Troufni si na jemnost" ve virálních aktivitách. Na internet nasadila spot, ve kterém zkoumá, zda se lidi v pražském metru nechají obejmout od nedůvěryhodně vyhlížejících...celý článek

11.9.2014|17:27|autor: Jan Brychta

Zmrzačeného kovboje pro životní pojištění Flexi stvořila agentura Rust

Reklamní agentura Rust připravila podzimní komunikační kampaň životního pojištění Flexi. Ta je zaměřena na klienty Pojišťovny České spořitelny, jejichž invaliditu způsobil úraz.celý článek

10.9.2014|15:40|autor: Jaroslav Krupka

Agentura Leo Burnett posiluje, přecházejí do ní lidé z Mark/BBDO

Seniorní kreativní tým agentury Leo Burnett vydatně posiluje. Během léta ho vylepšili dva tvůrci z Mark/BBDO, na pozici senior copywritera a idea makera nastoupil Jan Holeček, jako další idea maker a nadto senior art director bude v agentuře pracovat David...celý článek

10.9.2014|06:30|autor: Monika Bláhová

Zuno refinancuje v salonu, ČSOB s UniCreditem lákají podnikatele

Na dva různé koncepty vsadily tři domácí banky se svojí podzimní kampaní. Zatímco Zuno zdůrazňuje ve wellness salonu refinancování, ČSOB a UniCredit lákají podnikatele, které chtějí výhodnými půjčkami dostat zpátky do center měst.celý článek

8.9.2014|16:38|autor: Jaroslav Krupka

Hrdinou spotu k hokejovému MS je klučík z pohádky Tři bratři

Už příští rok proběhne v Česku hokejové mistrovství světa. V reklamním spotu se jako hlavní hrdina objeví šestiletý Adam Seidl, který si nedávno zahrál v pohádce Tři bratři. Angažovala ho agentura Médea, která připravuje kampaň, spolu s režisérem Jakubem...celý článek

5.9.2014|14:00|autor: Jan Brychta

Kytaro-pila nebo vrtačko-raketa? Volkswagen fandí všestrannosti

Volkswagen odstartoval svoji reklamní kampaň na vozy Transporter a Caddy, kterou připravila agentura DDB Prague. Tradičně bude mít silný outdoor, zastoupený hlavně bigboardy a doublebigboardy.celý článek

5.9.2014|10:20|autor: Jaroslav Krupka

Reklamy vzdávají poctu starým filmům. Točil i režisér Zachariáš

Vypadá to, že se západní reklamní průmysl nemůže nabažit hereckých hvězd, které na přelomu 80. a 90. let patřily mezi nejslavnější představitele drsných chlapů. Ve spotech si tak zahráli například John Malkovich, Harvey Keitel nebo Jeff Bridges. Toho...celý článek

4.9.2014|13:29|autor: Šárka Lejčková

Kampaním by prospěla užší spolupráce kreativek a mediálek

Jak vylepšit kampaně, které využívají venkovní reklamu? Samotný přínos kreativců nestačí, domnívá se Šárka Lejčková z agentury ZenithOptimedia Prague. Kreativec by měl co nejlépe znát možnosti zvolených mediálních kanálů, OOH už dávno není jen o statických...celý článek

27.8.2014|14:25|autor: Kristýna Hořovská

Televize táhne investice nahoru, v červenci šlo na reklamu 1,5 miliardy

Přes 1,5 miliardy korun utratili zadavatelé reklamy během července letošního roku. "Růstu TV investic v letošním roce nahrává návrat CET 21 na obchodní pole, velké sportovní akce a zlepšení ekonomické situace," říká Michal Šeda z mediální agentury...celý článek

26.8.2014|13:07|autor: Jaroslav Krupka

Nadace Taťány Kuchařové upozorňuje na tíživost samoty seniorů

V těchto dnech startuje první osvětově mediální kampaň Nadace Taťány Kuchařové - Krása pomoci. Její součástí je spot mladého talentovaného režiséra Maxmiliána Turka. Připomíná, že jedním z nejzávažnějších problémů seniorů je samota a nezájem okolí.celý článek

26.8.2014|12:15|autor: Monika Bláhová

Měření outdooru nás ohrozit nemůže, tvrdí JCDecaux a rozjíždí silný digitál

Nového měření výkonu outdoorové reklamy se nijak nebojí společnost JCDecaux a projektu, který připravuje konkurenční BigBoard, se účastnit nebude. Generální ředitel Pavel Slabý dokonce tvrdí, že trh měření OOH nevyžaduje a považuje jej za zcela zbytečnou...celý článek

25.8.2014|10:30|autor: redakce M&M

Na online nakupování se musí chytře, radí Heureka v nové kampani

Kampaň postavenou na praktických radách a vychytávkách do běžného života uvede 25. srpna nákupní rádce Heureka.cz. S hravými vizuály, na kterých jsou znázorněny zlepšováky, které pomohou usnadnit život v obvyklých situacích, se představí nejen v outdooru, ale...celý článek

21.8.2014|14:40|autor: Matěj Smlsal

Televizní reklamní trh po šoku z Novy ožívá. Pomohly sportovní akce i kondice firem

Investice do televizní reklamy jsou letos nejvyšší za poslední tři roky. Trh se tak vzpamatoval z "experimentu" Novy, která začátkem roku 2013 změnila přístup k inzerentům: zdražila a zároveň přestala dávat výrazné slevy stálým zadavatelům. A mnohé odradila.celý článek

21.8.2014|11:55|autor: Jan Brychta

Výzkumníci z Ipsos se stěhují do Slovanského domu v centru Prahy

Výzkumná agentura Ipsos se po dvanácti letech stěhuje. Od poloviny srpna bude sídlit na nové adrese v samotném historickém centru hlavního města - ve Slovanském domě.celý článek

19.8.2014|16:49|autor: Jaroslav Krupka

Alza.cz proměnila svého mimozemšťana v rytíře. Bude ''chránit Česko''

Alza.cz spustila novou kampaň, která se nezaměřuje na podporu prodeje, ale na vzdělávání veřejnosti v oblasti ochrany dat jejich on-line přístrojů. Firemní maskot Alzy, postavička mimozemšťana Alzáka, se tak změnila na rytíře. Kampaň potrvá až do 12. října.celý článek

18.8.2014|12:34|autor: Jiří Hořčica

Birkenstocky nejsou a v sezoně už nebudou. Výrobce nezvládá světovou poptávku

Příběh zdravotní boty, která se stala překvapivým globálním hitem. A teď nestíhá vyrábět.celý článek

14.8.2014|09:27|autor: Jan Brychta

Premier Wines si na PR najala agenturu Relative PR & Consultancy

Nejstarší obchodník na trhu s vínem a lihovinami v Česku, společnost Premier Wines, se rozhodla na základě předchozí spolupráce na dílčích projektech navázat spolupráci s PR agenturou Relative PR & Consultancy.celý článek

zobrazeno 59 - 78 / 300
reklama
reklama

Reklama týdne

Šťastné a veselé ze zákopů přejí britské supermarkety Sainsbury

Sainsbury si připomíná první světovou válku.

Britský řetězec supermarketů Sainsbury si před Vánoci připomněl sté výročí zahájení první světové války a jako svou předvánoční reklamu znovu zpracoval slavnou...

reklama
reklama