reklama

Reklama

21.5.2014|18:50|autor: Jan Brychta

PIAF: Nejvíc cen posbíral Hornbach, na Grand Prix byli letos krátcí všichni

Hornbach, Bud a Samsung posbírali nejvíce cen letošního mezinárodního festivalu reklamy PIAF. Porotci v Praze ocenili i práce studentské soutěže Czech Republic Is Cool, která mezi vrstevníky propagovala Českou republiku. Nejvyšší ocenění, Grand Prix, ale...celý článek

21.5.2014|18:10|autor: Martin Choura

Reklama na erekci zmizí z přenosů hokejového mistrovství světa

Jágr a spol. se na ledě snaží udolat soupeře českého nároďáku, když tu přeběhne po obrazovce reklama poutající na přípravek pro zlepšení erekce. S tím je momentálně konec. Česká televize na přání diváků z přenosů hokejového šampionátu reklamu z obrazovky...celý článek

21.5.2014|16:18|autor: Jan Brychta

PIAF: Reklama musí začínat u spotřebitele, ne u značky

Čeká nás zlatý věk reklamy a marketingu, alespoň tak to tvrdí mluvčí na letošním reklamním festivalu PIAF. Na svědomí to mají digitální aktivity a sociální média. Reklama se ale musí zamyslet sama nad sebou a být výrazně jednodušší a srozumitelnější.celý článek

reklama
20.5.2014|17:58|autor: Jan Brychta

PIAF: Jak se z virálu stává buyral a o kampaních, které nepomáhají

Podle Willa Rusta, kreativního ředitele Ogilvy & Mather, už virální videa přestala být virální. Vynikající kanál šíření reklamy se změnil na "buyral". Na pražském festivalu PIAF Rust zároveň zmínil kampaně, které sice posbíraly ceny, ale pomohly jen několika...celý článek

20.5.2014|13:18|autor: Jaroslav Krupka

PIAF: Proč je dobré zorganizovat pohřeb vlastního Bentley?

Čím zaujmete na Facebooku a jak si jeho prostřednictvím získáte velkou mediální pozornost? Jak oslovíte cílovou skupinu? Tomu se věnoval jeden z prvních kreativních workshopů mezinárodního pražského festivalu reklamy PIAF, nazvaný Facebook Creative Ad Camp.celý článek

19.5.2014|16:59|autor: Jaroslav Krupka

Jakub Kohák s Bárou Polákovou agitují pro evropské volby

Chcete moře? Jedině, pokud se stanete Evropany, hlásá klip Nadace Open Society Fund Praha s Jakubem Kohákem a Bárou Polákovou v hlavních rolích. Pokračuje tak kampaň, která má nalákat české občany k volbám do Evropského parlamentu.celý článek

19.5.2014|16:08|autor: Jaroslav Krupka

Nová Evropa a Blízký východ. Hill+Knowlton konsoliduje pozice

Nové uspořádání svojí celosvětové sítě zavedla komunikační agentura Hill+Knowlton Strategies. Ustavila region pro Evropu, Blízký východ a Afriku, v jehož čele stanul Lars Erik Gronntun. "Získáváme výhodu v podobě rostoucího mezinárodního obchodu," zní z H+K.celý článek

19.5.2014|15:40|autor: Tereza Vondráková

Komerční banka obsadila do role bankovního poradce detektiva

Komerční banka navazuje na komunikační koncept Gentlemani dalším spotem, kterým propaguje služby v oblasti finančního poradenství. Hlavní postavou reklamního příběhu je tentokrát detektiv.celý článek

16.5.2014|15:33|autor: Jaroslav Krupka

Seniorem za dva týdny, láká stážisty agentura WMC/Grey

Agentura WMC/Grey hledá nové stážisty a loví mezi studenty grafického designu. Na svých náborových plakátech, jimiž je láká k sobě na praxi, jim s nadsázkou slibuje, že se už po dvou týdnech budou cítit jako senioři ve svém oboru.celý článek

16.5.2014|09:40|autor: Jaroslav Krupka

Záhadná kráska Heinekenu odhaluje mužům tajemství měst

Novou globální kampaň nazvanou "Světová města" spustil pivovar Heineken. Ta má zacíleno na muže a vábí je k novým dobrodružstvím, spojeným s odkrýváním tajemství jejich vlastních měst. Jednotící prvek je lákavý, neznámá krasavice, která nepoznaným světem...celý článek

14.5.2014|13:45|autor: Jiří Hořčica

Facebook není kreativní, je to kanál, říká David Sable, globální šéf Y&R

Reklama je pořád kreativní odvětví, ať se děje cokoli, tvrdí David Sable, světový šéf sítě Young & Rubicam. "Vytváříme příběhy, propojujeme klienty se zákazníky. Kreativita je příběh, který tady bude tisíc let," komentuje způsob, jakým reklama zvládla přechod...celý článek

13.5.2014|10:27|autor: Jaroslav Krupka

Za sběr starých mobilů čekají i lístky na Ligu mistrů

Jedenáctičlenné týmy dobrovolníků se mohou hlásit do turnaje v malé kopané, kam se kvalifikují díky sběru starých mobilů. Vítěze čeká zájezd na zápas Ligy mistrů. Tak vypadá kampaň, kterou rozjela nezisková organizace Asekol.celý článek

9.5.2014|14:26|autor: Jaroslav Krupka

Vodafone uvádí Turbo internet i do dalších obcí

Vodafone spouští v pondělí 12. května novou kampaň na Turbo internet a pokrytí rychlým mobilním internetem. Po její první fázi využívající skutečné lidi z obce Ratměřice se tentokrát zaměří na lidi z Nespek a Albrechtic nad Vltavou.celý článek

9.5.2014|09:59|autor: Jaroslav Krupka

Jde o přátelský rozchod ještě před svatbou, říká šéf českého Publicisu

"Mluvilo se o tom, že nad fúzí visí otazník, ale takhle rychlý rozchod jsem přece jenom nečekal," komentoval zrušenou fúzi Omnicomu a Publicisu Martin Štěpánek, šéf českého uskupení Lion Communications. podle něj jde ale o přátelský rozchod ještě před...celý článek

6.5.2014|14:47|autor: Jaroslav Krupka

Postaru, nebo chytřeji? ptá se O2 v nové reklamní kampani

Mobilní operátor O2 spouští novou reklamní kampaň na podporu své nabídky internetu pro všechna zařízení. V televizních spotech představí mladou rodinu, která dokáže díky internetu od O2 najít chytré řešení pro každou situaci.celý článek

6.5.2014|10:11|autor: Jaroslav Krupka

Street-artová kampaň Aegonu zaplní příběhem rohy ulic

Využít street-art v reklamní kampani se rozhodla pojišťovna Aegon. Vybrané rohy ulic vyzdobila společně s agenturou Lowe příběhem o číhajících překvapeních. Motivy je potřeba vidět všechny, upozorňují tvůrci, pak teprve bude sdělení úplné.celý článek

6.5.2014|09:16|autor: Jaroslav Krupka

Sex v práci má přilákat voliče mladých sociálních demokratů

Sex v práci je fajn, hlásají ve svém novém reklamním spotu Mladí sociální demokraté. Spot má podpořit jejich kandidaturu do Evropského parlamentu. Zasadit se v něm chtějí o podporu zaměstanosti mladých, třeba formou daňových úlev zaměstnavatelům.celý článek

5.5.2014|13:43|autor: Jaroslav Krupka

RTB už patří k pilířům on-line reklamy, trh ale stále rozděluje

Vyhovuje RTB reklama velkým zadavatelům, nebo je lepší pro ty menší? Různé pohledy na real time bidding přinesla konference věnovaná internetové reklamě. Ačkoli RTB v této branži stojí na vrcholu, má i slabé stránky, například nevhodné zobrazování impresí.celý článek

2.5.2014|13:24|autor: Jaroslav Krupka

Vaculíka povede v Praze kreativní básník Pavel Sobek

Pražskou pobočku Made By Vaculik kreativně povede Pavel Sobek. Ve stejné pozici dříve působil v lotyšském Dominu nebo pražském Havas Worldwide, za sebou má ale i sbírku básní. Další posilou týmu je Kateřina Huňová.celý článek

30.4.2014|16:09|autor: Jaroslav Krupka

Dumb Ways To Die se dočkaly zajímavé parafráze z reklamního prostředí

Slavná australská kampaň "Dumb Ways To Die" (jak hloupě umřít) se objevila v nové verzi. Zatímco původní kampaň, oceněná Velkou cenou v Cannes, horovala za bezpečnost v metru, nová se odehrává v kreativním oddělení reklamní agentury.celý článek

zobrazeno 59 - 78 / 300
reklama
reklama

Reklama týdne

Barbie a burger. Paris Hiltonová už zase miluje Texas

I Love Texas

Texaské barbecue nemusí vždy propagovat jenom drsní chlapi. Úpravě masa na otevřeném grilu se v Americe říká Barbie, a právě "živá Barbie" Paris Hiltonová...

Galerie nápadů

PPF vydala výroční zprávu. Kellnera s kitem vystřídal polaroidový retroportrét

Výroční zprávy PPF nabízí jednu z mála příležitostí vidět, jak vypadá nejbohatší Čech Petr Kellner.

Vydání výroční zprávy největší české investiční skupiny PPF je každý rok událostí. V Kellnerově firmě to dobře vědí a ve své podstatě...

reklama
reklama