reklama

Reklama

4.6.2014|10:13|autor: Lucie Vaníčková

Novinka pro reklamu. Admosphere tlačí na Median vlastním softwarem

Nový software pro monitoring reklamy začal pracovat. Od prvního června přešli všichni odběratelé příslušných dat z řad Unie vydavatelů na analytický software Adwind Kite. Nový nástroj je na světě už od konce minulého roku, prošel testováním a úpravami a teď...celý článek

2.6.2014|16:01|autor: Jiří Hořčica

Agentura Ogilvy & Mather se postará o české UPC, vyhrála výběrové řízení

Agentura Ogilvy & Mather zvítězila v tendru kabelové televize a poskytovatele vysokorychlostního připojení UPC Česká republika. Ogilvy bude dělat kompletní komunikaci pro zadavatele, který loni vydal na média 165 milionů v hrubých.celý článek

2.6.2014|14:51|autor: Jaroslav Krupka

Táta, který oželí i fotbal. Mobilní operátor spouští kampaň na O2 TV

Nevinný vtípek tiskového týmu O2 z pondělního rána vzbudil na sociálních sítích nečekaně velkou pozornost. Skutečná kampaň bude přirozeně vypadat trochu jinak. Hlavní roli nebude hrát PR tým, ale správný táta, který pro rodinu oželí i fotbal.celý článek

reklama
31.5.2014|16:56|autor: Jan Brychta

Zlatý Klinec vyrazil proti scamu. Slovenskou agenturou roku jsou Saatchi & Saatchi

Porota jubilejního dvacátého ročníku nejprestižnější slovenské reklamní soutěže Zlatý Klinec se rozhodla neudělit Grand Prix. Nižší úroveň přihlášených prací oproti loňskému roku potvrdili i oslovení porotci.celý článek

30.5.2014|15:58|autor: pep

Soutěž proti sexistickým reklamám propaguje i Charvát z Konektoru a Wolfová z Google

Šestý ročník soutěže Sexistické prasátečko odstartovala organizace Nesehnutí. Soutěž upozorňuje na množství sexistických reklam na tuzemském reklamním a mediálním trhu. Návrhy na sexistické reklamy ze svého okolí mohou lidé na web soutěže posílat do 15. října.celý článek

30.5.2014|13:23|autor: Jaroslav Krupka

Agentura TBWA končí, na českém trhu ji převezme Hullabaloo

Agenturu TBWA Prague, která patří do uskupení Omnicom, převezme na českém trhu nezávislá agentura Hullabaloo. Novou agenturu povedou tři dosavadní vlastníci Hullabaloo, Tim Hennessy, Martyn Cox a Jiří Pleskot.celý článek

30.5.2014|12:42|autor: Jan Brychta

Zlatý klinec zná finalisty, vítězové budou oznámeni večer

Nejprestižnější slovenská reklamní soutěž Zlatý Klinec zveřejnila shortlisty, na které se probojovalo celkem 107 prací.celý článek

30.5.2014|10:36|autor: Jaroslav Krupka

Mezinárodní tendr Škody Auto vyhrál anglický Fallon

Po zhruba devíti měsících je rozhodnuto. Výběrové řízení na mezinárodní reklamní agenturu Škody Auto vyhrála londýnská agentura Fallon, která tak obhájila svou několikaletou práci pro tohoto klienta na britském trhu. M&M to dnes potvrdil manažer korporátní...celý článek

29.5.2014|13:55|autor: redakce M&M

Společně na fotbal. Visa Europe jede na mistrovství světa s Coca-Colou

Společnou kampaň k fotbalovému mistrovství světa spouští Visa Europe a Coca-Cola, které připravily spotřebitelskou soutěž o nabitou platební kartu. "Její držitel si ověří, jak jednoduché a bezpečné je platit kartou Visa za jakékoli zboží na světě,“ říká...celý článek

28.5.2014|18:26|autor: Jan Brychta

Na Cannes Lions míří 126 českých prací, Young & Rubicam přihlásili přes devadesát kampaní

Účast v soutěži 61. ročníku největšího světového reklamního festivalu Cannes Lions, který proběhne v druhé půlce června na francouzské riviéře, si z českých agentur nenechají ujít třeba Ogilvy Group, Havas nebo pražská pobočka produkční společnosti Caviar.celý článek

27.5.2014|23:46|autor: Tereza Vondráková

Nescafé obsadilo do československé kampaně Romana Vojtka

Herce a zpěváka Romana Vojtka obsadilo do hlavní role své nové kampaně Nescafé Classic. Objevovat se bude jak v televizním spotu, tak v on-line kampani, kterou doplňuje i soutěž na Facebooku. Kampaň zpracovala agentura Publicis Prague.celý článek

27.5.2014|10:25|autor: Jaroslav Krupka

Obchoďák My se připomíná ještě před znovuotevřením metra Národní třída

Pražský obchodní dům My, bývalý Máj, spustil nový reklamní spot na Youtube. Regály v obchodě přeskakuje mladý parkurista, akrobatka mezi nimi metá hvězdy, to vše za doprovodu kapely a za běžného nákupního dne. Reklamu vytvořila agentura Banys Media.celý článek

23.5.2014|10:33|autor: Jaroslav Krupka

Nekoukáte na prsa? Pořiďte si kontaktní čočky, nabádá reklama

Koukání na prsa prý prodlužuje život. Kolik mužů vydrží nepodívat se, pokud se před nimi objeví žena s plným dekoltem? A nepotřebují náhodou v takovém případě brýle, popřípadě kontaktní čočky? Spot nazvaný "Prsa pro život" na tyto otázky odpovídá.celý článek

21.5.2014|18:50|autor: Jan Brychta

PIAF: Nejvíc cen posbíral Hornbach, na Grand Prix byli letos krátcí všichni

Hornbach, Bud a Samsung posbírali nejvíce cen letošního mezinárodního festivalu reklamy PIAF. Porotci v Praze ocenili i práce studentské soutěže Czech Republic Is Cool, která mezi vrstevníky propagovala Českou republiku. Nejvyšší ocenění, Grand Prix, ale...celý článek

21.5.2014|18:10|autor: Martin Choura

Reklama na erekci zmizí z přenosů hokejového mistrovství světa

Jágr a spol. se na ledě snaží udolat soupeře českého nároďáku, když tu přeběhne po obrazovce reklama poutající na přípravek pro zlepšení erekce. S tím je momentálně konec. Česká televize na přání diváků z přenosů hokejového šampionátu reklamu z obrazovky...celý článek

21.5.2014|16:18|autor: Jan Brychta

PIAF: Reklama musí začínat u spotřebitele, ne u značky

Čeká nás zlatý věk reklamy a marketingu, alespoň tak to tvrdí mluvčí na letošním reklamním festivalu PIAF. Na svědomí to mají digitální aktivity a sociální média. Reklama se ale musí zamyslet sama nad sebou a být výrazně jednodušší a srozumitelnější.celý článek

20.5.2014|17:58|autor: Jan Brychta

PIAF: Jak se z virálu stává buyral a o kampaních, které nepomáhají

Podle Willa Rusta, kreativního ředitele Ogilvy & Mather, už virální videa přestala být virální. Vynikající kanál šíření reklamy se změnil na "buyral". Na pražském festivalu PIAF Rust zároveň zmínil kampaně, které sice posbíraly ceny, ale pomohly jen několika...celý článek

20.5.2014|13:18|autor: Jaroslav Krupka

PIAF: Proč je dobré zorganizovat pohřeb vlastního Bentley?

Čím zaujmete na Facebooku a jak si jeho prostřednictvím získáte velkou mediální pozornost? Jak oslovíte cílovou skupinu? Tomu se věnoval jeden z prvních kreativních workshopů mezinárodního pražského festivalu reklamy PIAF, nazvaný Facebook Creative Ad Camp.celý článek

19.5.2014|16:59|autor: Jaroslav Krupka

Jakub Kohák s Bárou Polákovou agitují pro evropské volby

Chcete moře? Jedině, pokud se stanete Evropany, hlásá klip Nadace Open Society Fund Praha s Jakubem Kohákem a Bárou Polákovou v hlavních rolích. Pokračuje tak kampaň, která má nalákat české občany k volbám do Evropského parlamentu.celý článek

19.5.2014|16:08|autor: Jaroslav Krupka

Nová Evropa a Blízký východ. Hill+Knowlton konsoliduje pozice

Nové uspořádání svojí celosvětové sítě zavedla komunikační agentura Hill+Knowlton Strategies. Ustavila region pro Evropu, Blízký východ a Afriku, v jehož čele stanul Lars Erik Gronntun. "Získáváme výhodu v podobě rostoucího mezinárodního obchodu," zní z H+K.celý článek

zobrazeno 59 - 78 / 300
reklama
reklama

Reklama týdne

Armani se dívá skrz brýle a skládá dohromady střípky života

Giorgio_Armani_-_Frames_of_Life_-_2014_Campaign.mp4.jpg

Střípky života sbírá a dává v letošní kampani Frames of Life dohromady značka Armani. Italský módní lídr si vzal na pomoc studenty ze šesti prestižních...

Galerie nápadů

PPF vydala výroční zprávu. Kellnera s kitem vystřídal polaroidový retroportrét

Výroční zprávy PPF nabízí jednu z mála příležitostí vidět, jak vypadá nejbohatší Čech Petr Kellner.

Vydání výroční zprávy největší české investiční skupiny PPF je každý rok událostí. V Kellnerově firmě to dobře vědí a ve své podstatě...

reklama
reklama