reklama

Reklama

29.1.2015|16:05|autor: Vladan Vaněk

Po Vlkovi z Wall Street a ajťácích propaguje VUT buddhistický mnich

Brněnské Vysoké učení technické spouští další náborovou kampaň. Zatímco v předešlých letech představilo zpívaný spot Miluji tě, mé VUT a parodovalo Scorseseho film Vlk z Wall Street, letos sází na osvíceného mnicha. Ten najde kýžené znalosti až v moravské...celý článek

29.1.2015|12:28|autor: Vladan Vaněk

Kdo vévodil reklamě v roce 2014? Prestižní Gunn Report ocenil Švédy

Kreativitu lze měřit a hodnotit, to je základní premisou The Gunn Report. Prestižní celosvětový index zveřejnil výsledky za kalendářní rok 2014, jehož výsledky vzešly z 45 regionálních a lokálních žebříčků reklamního průmyslu. Největší ovace sklidilo švédské...celý článek

29.1.2015|10:21|autor: Vladan Vaněk

Čerstvý spot Everlastu se vymezuje proti genderovém pojetí sportu

Gender není pro sport limitující, ba naopak nehraje roli. Důležitá jsou vášeň, touha vítězit a překonávat překážky. Tak by mohlo znít resumé aktuálního spotu společnosti Everlast. Mladá boxerka v něm boří předsudky a zažité stereotypy vůči ženskému sportu.celý článek

reklama
28.1.2015|15:40|autor: Vladan Vaněk

Jak upozornit na seriál? V Londýně do ulic vypustili polárního medvěda

V ulicích City můžete natrefit na ledacos. Doubledeckery, londýnské taxíky ani Big Ben vás patrně z míry nevyvedou, což se ovšem o polárním medvědovi tvrdit nedá. Ten britskou metropolí pochodoval v rámci propagační kampaně seriálu Fortitude z produkce Sky...celý článek

28.1.2015|09:44|autor: Vladan Vaněk

Americký T-Mobile nevezme v novém spotu data vám ani Kim Kardashian

Americký T-Mobile vtipně využil popularity Kim Kardashian. Celebrita z povolání natočila pro operátora klip určený pro Super Bowl, v němž si samozřejmě pořizuje několik selfies, ale hlavně vzkazuje: T-Mobile vám nevyužitá data nevezme.celý článek

27.1.2015|19:59|autor: Vladan Vaněk

Agent 007 Pierce Brosnan se pro Super Bowl spojil s autem KIA

Pierce Brosnan měl jako filmový agent 007 královskou výsadu řídit vozidlo jiné značky než KIA. Přesto jej automobilka oslovila ke spolupráci. Spojení Brosnana a modelu Sorento by se klidně mohlo v reklamním bloku na Super Bowlu zařadit mezi nejvtipnější...celý článek

27.1.2015|15:26|autor: Jaroslav Krupka

Adexpres, Mobile Internet a Bistro uvádějí umbrella brand: Tady

Vzájemně propojené digitální agentury Adexpres, Bistro, Bistro Social a Mobile Internet představují novou zastřešující značku, kterou budou společně používat. Je to název Tady. Na Digiveletrhu to uvedl Jan Galgonek, který se stal jediným vlastníkem Adexpresu.celý článek

23.1.2015|10:09|autor: Vladan Vaněk

"Rebel bez příčiny" řádí ve spotu automobilky Audi pro americký trh

Buď rebel a vyhýbej se konvencím, které ti přikazuje společnost. Hrdinou spotu americké Audi je mladík, jenž nerespektuje ceduli u bazénu a skočí do vody po té, co jedl. Spot s mladým následníkem Jamese Deana produkovala pro automobilku agentura Venables Bell...celý článek

23.1.2015|06:30|autor: Jiří Hořčica

Heineken novou kampaní probouzí pivo staré školy, Březňáka

Pivovar Březňák se probouzí z komunikační letargie. Společnost patřící do sítě Heinekenu pouští do éteru novou kampaň, která akcentuje tradičního hodnoty piva z Velkého Března. Zatímco TV spot byl adaptován, outdoorovou prezentaci Březňáka připravila agentura...celý článek

22.1.2015|16:15|autor: Vladan Vaněk

Zimní sága Volva je nejdelší reklamou ve švédské televizní historii

Standardní délka televizního spotu činí nemilosrdných 30 sekund. Švédská automobilka Volvo se však konvencemi omezit nenechala a aktuální spot vybavila více než čtyřminutovou stopáží. Výsledkem je melancholický snímek, jenž si o víkendu odbyl premiéru na...celý článek

22.1.2015|13:14|autor: Vladan Vaněk

Jak to dopadne, když hrají andílci Victoria´s Secret americký fotbal?

Americký výrobce spodního prádla Victoria´s Secret nepatří mezi tradiční inzerenty o přestávkách Super Bowlu. Přesto letos jeho spot v reklamním bloku chybět nebude. Na nejsledovanější americké sportovní akci se objeví po sedmi letech.celý článek

22.1.2015|13:11|autor: Jaroslav Krupka

Kvůli lupínkům Doritos mizí deštné pralesy, říká nový spot

Tenhle spot asi soutěž značky Doritos "Crash the Super Bowl" nevyhraje. Viní totiž jejího výrobce, společnost PepsiCo, že využíváním palmového oleje přispívá k zániku deštných pralesů. Natočila ho mezinárodní organizace Sum of Us.celý článek

21.1.2015|09:59|autor: Jaroslav Krupka

Telefonní budka v Třebíči se změnila v mafiána

Zbrusu nová reklamní síť Phone Box Advert, složená z telefonních budek, má první realizaci. Na třebíčském Karlově náměstí nově stojí telefonní budka v mafiánském stylu, jež má lákat hosty do místní restaurace U Kmotra.celý článek

20.1.2015|09:15|autor: Vladan Vaněk

Nenávist je kompliment. Adidas uvádí novou fotbalovou kampaň

Německý gigant Adidas uvedl novou kampaň. Pompézní klip staví na jednoduchém konceptu - pokud vás někdo nenávidí, udělejte z toho vlastní přednost a hnací motor. Výrobce sportovního oblečení kampaň postavil na čtveřici hráčů, Benzemovi, Suárezovi, Baleovi a...celý článek

19.1.2015|14:26|autor: Vladan Vaněk

Slepičí úlet od Reeboku má za úkol motivovat lidi k lepším výkonům

Společnost Reebok zkouší probudit sportovního ducha a inspirovat lidi k fyzické aktivitě. Čerstvý spot má netradičního hrdinu, slepici, která se vzepře konvencím, uteče ze zajetí a vydá se vstříc "atletickému dobrodružství." Reklama je součástí kampaně Free...celý článek

19.1.2015|12:27|autor: Tisková zpráva

Virtuální posilovna Dove Men+Care svaly nezapotí, trénuje mozek

Agentura Zaraguza představila pro klienta Dove Men+Care speciální posilovnu, ve které nemusíte zatínat svaly. Ba naopak vystačíte si "pouze" s vlastním mozkem a účtem na Facebooku. Contentová a interaktivní kampaň navíc funguje formou soutěže.celý článek

19.1.2015|09:57|autor: Vladan Vaněk

Jde pivo a Pac-Man dohromady? Budweiser odpoví na Super Bowlu

Největší událost americké reklamní sezony, Super Bowl, se blíží. Loni si finále NFL pustilo 112 miliónů diváků, letos by mohla být sledovanost podobná. Pivovar Budweiser představí trojici spotů, v jednom z nich hraje prim arkádová hra Pac-Man.celý článek

19.1.2015|09:00|autor: Lucie Vaníčková

Reklamní trh posílil o 5 %, největší nárůst zaznamenala televize

Reklamní trh v Česku roste. Potvrzuje to monitoring Admosphere, jenž zaznamenal meziročně jeho pětiprocentní nárůst. Zadavatele nejvíc lákala reklama televizní, která oproti roku 2013 narostla o 12%. Zvýšený zájem byl také o reklamu rozhlasovou.celý článek

19.1.2015|00:00|autor: Kristýna Hořovská

V JCDecaux vzniká databáze kreativní reklamy dostupná pro zadavatele

Zmapovat nejkreativnější a nejlepší kampaně se rozhodla francouzská společnost JCDecaux. Během ledna by měla vzniknout speciální galerie, jejíž součástí budou fotografie venkovních reklam. Databáze však nebude veřejně přístupná a bude cílená primárně na...celý článek

15.1.2015|13:24|autor: Vladan Vaněk

Vzájemná synergie značky Under Armour a tenisty Murrayho má logo

Spolupráce skotského vítěze prestižního Wimbledonu a značky Under Armour Andyho Murrayho dostala nové logo. To má na svědomí agentura Aesop Agency, která ve svém vizuálu akcentovala právě největší úspěch Murrayho kariéry, vítězství na domácím Grand Slamu.celý článek

zobrazeno 59 - 78 / 300
reklama
reklama

Chytrá Horákyně

 Jakub Horák

Zápisky pivního skauta

Chtěl jsem napsat o TV spotu na Birell, že by měl upravit svůj slogan z "Není nic lepšího" na "Není nic nudnějšího". Mladí lidé, kteří...

reklama
reklama