reklama

Reklama

22.1.2015|16:15|autor: Vladan Vaněk

Zimní sága Volva je nejdelší reklamou ve švédské televizní historii

Standardní délka televizního spotu činí nemilosrdných 30 sekund. Švédská automobilka Volvo se však konvencemi omezit nenechala a aktuální spot vybavila více než čtyřminutovou stopáží. Výsledkem je melancholický snímek, jenž si o víkendu odbyl premiéru na...celý článek

22.1.2015|13:14|autor: Vladan Vaněk

Jak to dopadne, když hrají andílci Victoria´s Secret americký fotbal?

Americký výrobce spodního prádla Victoria´s Secret nepatří mezi tradiční inzerenty o přestávkách Super Bowlu. Přesto letos jeho spot v reklamním bloku chybět nebude. Na nejsledovanější americké sportovní akci se objeví po sedmi letech.celý článek

22.1.2015|13:11|autor: Jaroslav Krupka

Kvůli lupínkům Doritos mizí deštné pralesy, říká nový spot

Tenhle spot asi soutěž značky Doritos "Crash the Super Bowl" nevyhraje. Viní totiž jejího výrobce, společnost PepsiCo, že využíváním palmového oleje přispívá k zániku deštných pralesů. Natočila ho mezinárodní organizace Sum of Us.celý článek

reklama
21.1.2015|09:59|autor: Jaroslav Krupka

Telefonní budka v Třebíči se změnila v mafiána

Zbrusu nová reklamní síť Phone Box Advert, složená z telefonních budek, má první realizaci. Na třebíčském Karlově náměstí nově stojí telefonní budka v mafiánském stylu, jež má lákat hosty do místní restaurace U Kmotra.celý článek

20.1.2015|09:15|autor: Vladan Vaněk

Nenávist je kompliment. Adidas uvádí novou fotbalovou kampaň

Německý gigant Adidas uvedl novou kampaň. Pompézní klip staví na jednoduchém konceptu - pokud vás někdo nenávidí, udělejte z toho vlastní přednost a hnací motor. Výrobce sportovního oblečení kampaň postavil na čtveřici hráčů, Benzemovi, Suárezovi, Baleovi a...celý článek

19.1.2015|14:26|autor: Vladan Vaněk

Slepičí úlet od Reeboku má za úkol motivovat lidi k lepším výkonům

Společnost Reebok zkouší probudit sportovního ducha a inspirovat lidi k fyzické aktivitě. Čerstvý spot má netradičního hrdinu, slepici, která se vzepře konvencím, uteče ze zajetí a vydá se vstříc "atletickému dobrodružství." Reklama je součástí kampaně Free...celý článek

19.1.2015|12:27|autor: Tisková zpráva

Virtuální posilovna Dove Men+Care svaly nezapotí, trénuje mozek

Agentura Zaraguza představila pro klienta Dove Men+Care speciální posilovnu, ve které nemusíte zatínat svaly. Ba naopak vystačíte si "pouze" s vlastním mozkem a účtem na Facebooku. Contentová a interaktivní kampaň navíc funguje formou soutěže.celý článek

19.1.2015|09:57|autor: Vladan Vaněk

Jde pivo a Pac-Man dohromady? Budweiser odpoví na Super Bowlu

Největší událost americké reklamní sezony, Super Bowl, se blíží. Loni si finále NFL pustilo 112 miliónů diváků, letos by mohla být sledovanost podobná. Pivovar Budweiser představí trojici spotů, v jednom z nich hraje prim arkádová hra Pac-Man.celý článek

19.1.2015|09:00|autor: Lucie Vaníčková

Reklamní trh posílil o 5 %, největší nárůst zaznamenala televize

Reklamní trh v Česku roste. Potvrzuje to monitoring Admosphere, jenž zaznamenal meziročně jeho pětiprocentní nárůst. Zadavatele nejvíc lákala reklama televizní, která oproti roku 2013 narostla o 12%. Zvýšený zájem byl také o reklamu rozhlasovou.celý článek

19.1.2015|00:00|autor: Kristýna Hořovská

V JCDecaux vzniká databáze kreativní reklamy dostupná pro zadavatele

Zmapovat nejkreativnější a nejlepší kampaně se rozhodla francouzská společnost JCDecaux. Během ledna by měla vzniknout speciální galerie, jejíž součástí budou fotografie venkovních reklam. Databáze však nebude veřejně přístupná a bude cílená primárně na...celý článek

15.1.2015|13:24|autor: Vladan Vaněk

Vzájemná synergie značky Under Armour a tenisty Murrayho má logo

Spolupráce skotského vítěze prestižního Wimbledonu a značky Under Armour Andyho Murrayho dostala nové logo. To má na svědomí agentura Aesop Agency, která ve svém vizuálu akcentovala právě největší úspěch Murrayho kariéry, vítězství na domácím Grand Slamu.celý článek

15.1.2015|09:34|autor: Jaroslav Krupka

Wrigley dává další kopačky. Místo Banderase nastupuje Kutcher

V pondělí 19. ledna představí společnost Wrigley novou televizní reklamu své značky žvýkaček Orbit. Antonia Banderase v ní vystřídá americký herec Ashton Kutcher. Banderas dával kopačky koblížku, Kutcher se rozejde s pizzou. Na spot se můžete podívat i tady.celý článek

14.1.2015|15:40|autor: Jiří Hořčica

Louskáček osvěžen. Ceny ADC mají novou porotu i trofej pro vítěze

ADC Awards, známá spíše jako cena Louskáček, prošla výraznými změnami. Soutěž omladila porotu a připravila trofej, která nemá u ostatních soutěž obdoby. Soutěž si hodlá obhájit post tuzemské, nejrelevantnější kompetice v oboru.celý článek

14.1.2015|11:29|autor: Vladan Vaněk

Síť kasin pojala spot velkolepě. Zaměstnala režiséra Scorseseho

Neomezený rozpočet a služby oscarového režiséra Scorseseho, to jsou synonyma spotu, jenž si objednali majitelé sítě casin. Autor kultovního snímku Taxi driver se při natáčení sešel se svými dvorními herci, Leonardem DiCapriem a Robertem De Nirem. Třetím do...celý článek

14.1.2015|06:00|autor: Jiří Hořčica

Trend na obzoru? MEC Slovakia probudila diváky interaktivní reklamou

Zamezit znuděným televizním divákům vypínat televizní reklamu. To byl jeden z efektů aplikace Chyť si svého mobíka. Projekt mediální agentury MEC Slovakia pro slovenský Telekom umožňoval divákům interakci prostřednictvím speciální aplikace.celý článek

13.1.2015|13:20|autor: Jaroslav Krupka

Aha, aha, aha... HC Dukla Praha! Nový pokřik vybrali házenkářskému klubu volní kreativci

Na tribunách házenkářského klubu HC Dukla Praha by se měl při zápasech rozeznít nový pokřik. Diváci budou skandovat ''Aha, aha, aha... HC Dukla Praha''. Pokřik navrhla jedna z členek volného kreativního týmu, který funguje pod společností Future Bakery. U...celý článek

13.1.2015|09:28|autor: Jaroslav Krupka

O2 rozvíjí reklamu na telefonních budkách

O2 Czech Republic pokračuje ve své strategii využít jako reklamní médium vlastní síť telefonních budek. Novým obchodním a provozním partnerem pro prodej a správu reklamní plochy na těchto budkách se stala agentura Yashica.celý článek

9.1.2015|16:05|autor: Jaroslav Krupka

Sazka spouští novou vlnu kampaně Šťastných deset

V sobotu 10. ledna by měla odstartovat nová vlna kampaně Sazky na loterii Šťastných deset. Sazka v ní zacílí na nové hráče, začátečníky, kteří o hře Šťastných 10 zatím příliš nevědí a jsou ve věku od 25 do 40 let.celý článek

8.1.2015|12:31|autor: Jaroslav Krupka

Doritos už zná své finalisty pro Super Bowl

Americká značka křupavých snacků Doritos zveřejnila desítku finalistů své každoroční soutěže Crash the Super Bowl o reklamu, která poběží během finále Národní ligy amerického fotbalu. Do soutěže se hlásil také spot české produkce, který se však na shortlist...celý článek

7.1.2015|15:58|autor: ČTK

RegioJet spustil na Slovensku kampaň proti korupci. Kvůli zamítnuté licenci

"Vítejte v kraji korupce a klientelismu," hlásají na Slovensku billboardy českého dopravce RegioJet. Jeho majitel Radim Jančura tak reaguje na zamítavé rozhodnutí ohledně licence na provozování autobusové linky mezi Bratislavou a Nitrou. Primátor Nitry na něj...celý článek

zobrazeno 59 - 78 / 300
reklama
reklama

Chytrá Horákyně

 Jakub Horák

Cena lajku

Dvě značky dostaly minulý týden na sociálních sítích slušně naloženo. První byla Veselá kráva - uspořádala soutěž o nejlepší pohádku....

reklama
reklama