Státní pozemkový úřad (SPÚ) si podle deníku MF Dnes (MFD) najal na propagaci agenturu Boomerang Communication (BC), i když na ni má vlastní oddělení. "Zakázku za 3,6 milionu korun získala firma s nejasnou vlastnickou strukturou," uvedl deník na své titulní straně v článku s názvem "Úřad dal 4 miliony za reklamu pro 8 diváků". "SPÚ s námi spolupracuje na činnostech, které žádný státní úřad nedokáže zajistit vlastními silami," řekl k tomu jednatel BC Marek Slezák s tím, že firma ve všech tendrech vždy dokládá svou kompletní vlastnickou strukturu. Na stranu úřadu i jeho agentury se postavil i Marek Hlavica, výkonný předseda asociace AKA. "Materiál MFD vykazuje znaky hrubé neznalosti problematiky. Titulek je jednoznačně zavádějící. (...) Pokud chtěla MFD zjistit skutečný stav věcí, mohla se dotázat nezávislého odborníka," řekl pro MAM.

reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si