Segmenty trhu s nejvyšší měrou prokliku

Jedničkou internetové reklamy jsou podle dat výzkumné společnosti Gemius kampaně v kategorii Jídlo a nápoje, ovšem jejich míra prokliku (click-through rate, CTR) za poslední dva roky značně klesla. V roce 2015 se udržovala na úrovni 1,36 procenta, zatímco letos dosahuje už pouze 0,74 procenta. Druhé místo drží odvětví Krása. Jeho průměrné CTR se pohybuje od roku 2015 na podobné úrovni, která činí v roce 2017 0,72 procenta. Zajímavostí je, že první dvě odvětví, na jejichž reklamy uživatelé nejčastěji klikají, jsou v roce 2017 stejná jako před dvěma lety. Třetí místo mezi nejklikanějšími reklamami obsadila letos Móda s CTR 0,46 procenta, zatímco v roce 2015 to byly Léky. Změna na třetím místě je způsobená mimo jiné prudkým poklesem míry prokliku u některých odvětví, jako jsou například výše uvedené Léky nebo Média a knihy.

reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si