Martin Janovčík, spoluzakladatel, Trip.marketZákazníci dnes mají na letecké společnosti skutečně malé požadavky. To, co se pardonuje aerolinkám, by značky v jiných segmentech pravděpodobně smetlo z byznysové mapy. Vylijte na mě kávu, zrušte mi zítřejší let, vytřete se mnou podlahu - jen a to nestojí moc peněz.

Zatímco americkým aerolinkám zákazníci tolerují vláčení zákazníka po palubě letadla, což zřejmě nebude součástí plánu služby, irskému přepravci Ryanair odpustíme desítky zrušených a vyprodaných letů denně. Poněkud pokryteckým PR řešením bylo ospravedlnit zrušené lety snahou o větší přesnost odletů a příletů. Až poté vypluly na povrch masové odchody pilotů, kteří si museli v práci i pitnou vodu kupovat za svoje, ke konkurenčnímu norskému nízkonákladovému přepravci Norwegian. Ten je ve svém odvětví dáván v mnohém za příklad.

reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si