Na trhu vzniklo nové agenturní uskupení s názvem Taste. Tvoří ho on-line marketingová agentura Sun Marketing, analytická společnost Medio Interactive a kreativní spin-off agentury Sun Marketing Digistory. V čele skupiny stane Sandra Gligić, která v současnosti vede Sun Marketing.

Původní tři agentury se stávají dceřinými společnostmi pod Tastem a budou fungovat i nadále. "Kdybychom se jenom doplňovali, tak by vše zůstalo pouze v rovině úvah. My se ale navzájem potřebujeme," vysvětluje hlavní motivaci pro založení společné agentury Jan Makovička, řídící partner Sun Marketingu. "Díky spojení bude Taste pokrývat všechna důležitá témata, od tradičního on-line marketingu přes kreativní služby nebo rozvoj klientských webů až po uživatelský výzkum, pokročilou práci s daty a automatizaci," vysvětluje Sandra Gligić.

reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si