Sušenky a oplatky Opavia se od konce září představují v nové televizní kampani, kterou pro společnost Mondelez připravila agentura Havas. Malý chlapec v roli detektiva hledá v domě sušenky poschovávané různými členy rodiny, aby se s nimi o ně mohl podělit. Výrobce oplatek po řadě let potlačí značku Zlaté. Na obalech sice zůstane, ale výraznější má být modré logo Opavia. Rozhodnutí padlo na základě spotřebitelských výzkumů, které ukázaly vysokou spontánní znalost Opavie, se kterou se navíc pojí pozitivní emoce. Značku si vybaví 60 procent zákazníků. "Reklamní kampaň a její hlavní motiv pozitivně hodnotili i sami spotřebitelé, kteří u testů velice často mluvili právě o schovávání sušenek, a to nejenom před svými blízkými, ale velmi často i sami před sebou," uvedla Lýdia Baránková, manažerka značky Opavia. Kampaň bude nasazena až do listopadu v televizi a na internetu.

reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si