Firma Madeo je příkladem toho, že se globální byznys dá dělat i v tuzemských regionech. "Vyvíjíme software, který usnadňuje celosvětovým marketérům práci," popisuje její podnikání Martin Landsberger Pospíšil. V čele společnosti stojí už osmým rokem.

Madeo se zaměřuje na vývoj. Jaké marketingové téma řešíte?

Společně s norskou firmou BrandMaster, která je naší matkou, vyvíjíme řešení pro řízení marketingových týmů. V Česku tato oblast není až tak známá. Tento produkt se totiž vyplatí firmám až od určité velikosti, je zaměřený na velké korporace. A myslím si, že proto nejsou marketingová automatizace a MRM, tedy marketing resource management, v Česku tak velká témata. Naopak ve Skandinávii, kde máme své hlavní zázemí, je to oblast, která je na vzestupu.

reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si