06-na_okraj-1.jpgRemarketing je posledních pár let jedním z hlavních pilířů výkonnostní on-line reklamy. Cílení na návštěvníky e-shopu, kteří opustili nákupní košík plný produktů, má vysoký konverzní poměr a často je jediným display formátem, který opravdu přináší zisk. Nebo to tak alespoň vypadá.

Remarketingová kampaň má ale hned dvě úskalí. On-line specialista ji může špatně nastavit. Ukazuje jeden banner příliš často a stále cílí na zákazníky, kteří už nakoupili. Pak se stává z remarketingu horor jako od Hitchcocka. Všude zákazníka pronásleduje kávovar nebo ponožky, které má už týden doma. Ještě horší scénář může nastat, když zboží, které si zakoupil, je teď ve slevě a remarketingový banner to hezky připomíná po celém internetu od Seznamu po Instagram.

reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si