Při nákupu v kamenných obchodech chodí lidé rádi tam, kde před nimi někdo byl už spokojený, nebo jim o místě vyprávěl. A pro nákupy v e-shopech to platí dvojnásob," říká Jan Kriegel, ředitel zákaznického servisu zbožového srovnávače Heuréka. Na něm se nachází 24 milionů hodnocení.

Podle výzkumu agentury STEM/ /MARK pro tento srovnávač se na základě recenzí zcela nebo alespoň částečně rozhodují celé dvě třetiny zákazníků. Proto je podle Heuréky pro internetové obchody důležité hodnocení zákazníků sledovat a neustále na ně reagovat. "Ani negativní recenze nemusí znamenat katastrofu. Správná a adekvátní reakce může naopak ostatním zákazníkům ukázat, že se k případným komplikacím nestavíte zády," radí Jan Kriegel.

reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si