06_na_okraj-1.jpgŠtve mě, že se lidi z oboru neumí bavit o tom, co je na marketingu rozčiluje. Jako by se to nesmělo. A ono se to přitom úplně klidně smí. Já tu rukavici zvednu.

Texty, kampaně, blogy, Facebooky, školení... Živím se tím posledních deset let, vždycky mi to šlo a své klienty mám ráda. Ale to pozlátko kolem marketingového řemesla už mě nebaví.

Neustále se po nás chce, abychom před zákazníky jen "vrtěli ocáskem", a to i tehdy, kdy se k našim značkám i k nám zachovají jako hulváti a místo vřelých vět by zasloužili spíš výchovný kousanec do zadku. Obsloužení zákazníka i po zavíracích hodinách prezentujeme jako vstřícné gesto budující věrnost. Nebylo by ale lepší říct: "Promiňte, jdete pozdě, už máme zavřeno a jdeme domů" a ukázat, že námi nastavená pravidla bereme vážně?

reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si