V minulém čísle jsme psali o tom, že suverénně nejznámějšími a nejprodávanějšími oděvními značkami jsou H&M, C&A a New Yorker. Do větší hloubky jsme prozkoumali značky Camaieu, H&M, Lindex, Next a Zara. Zeptali jsme se, do jaké míry se hodí následující parametry k těmto značkám oblečení. Nejlepší hodnocení měla značka H&M, jež je mezi lidmi, kteří ji znají, nejvíce považována za moderní a nejvíce lidí se ztotožnilo s výrokem "je to značka pro mě". Parametr "je kvalitní" dosáhl maxima u značky Next, ale rozdíl mezi touto značkou a H&M a Zara není moc velký. Parametr "je drahá" dosáhl maxima u značky Zara. Pozice Lindexu je uprostřed u parametru "je kvalitní", "je drahá". V parametru "je to značka pro mě" je Lindex na úrovni ostatních značek (vyčnívá jen H&M). V parametru "je moderní" Lindex pokulhává.

reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si