Pop-up story, respektive dočasné obchody na nečekaných místech, se stále více zabydlují i na českém trhu. Narazit na ně lze na letištích, vlakových a autobusových nádražích, v bývalých fabrikách, které nově fungují jako kulturní centra, ale díky zvýšené koncentraci lidí právě i v obchodních centrech.

Pop-up stánky, které zaujmou

Hlavním předpokladem zájmu či zastavení u pop-up storu je, že nabízí sortiment, který netřeba dlouho zkoumat a nákup předem zvažovat. Lidé vítají možnost "vezmi, zapla a odejdi" - celý nákup se odehraje do několika málo minut. Podle interních dat agentury Promotéři.eu až 61 procent nakupujících uvádí možnost nakupit si sezonní produkty jako hlavní důvod, proč využívají pop-up story. Kromě toho spotřebitelé také hledají: unikátní služby/produkty (39 procent), místní sortiment (36 procent), optimální ceny (34 procent) či pohodlí (33 procent) a zábavu při nakupování (30 procent).

reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si