Máme velice vyspělý trh, co se týká množství nákupních center a jejich kvality. Jejich marketingová komunikace ale pokulhává," tvrdí Pavlína Trojovská, ředitelka firmy Centers Data, která se specializuje na český a slovenský realitní trh.

Jak jsou na tom česká nákupní centra s marketingem?

I když by to centra nerada slyšela, časopisy fungují málokomu. Všichni dělají to, na co jsou zvyklí: rádio, tisk, outdoor, a málokdo nad tím přemýšlí. Internet se těžko učí. Mají Facebook, ale jen jako prodejní kanál. Vezměte si, že youtubeři jsou silní poslední tři roky a "nákupáky" stále nevědí, jak je v komunikaci využít. Ohledně akcí - nejúspěšnější byla putovní výstava Dinosauři. Výstavy jsou velmi in, protože neruší nakupující. Velice se s akcemi snaží také Arkády Pankrác.

reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si