Názor dospělého občas nestačí. Obzvl᚝ když zadavatelem výzkumu je firma, která vyrábí hračky pro děti. Jaké věci je potřeba zvážit, když se vaší cílovou skupinou stanou děti ve věku 5-11 let, jsme si ověřili během výzkumu v březnu 2017.

Na co tedy nezapomenout? Pro komplexnost výzkumu se ptejte i rodičů. Malé děti na výzkum vždy dorazí v jejich doprovodu. Využijte situace, a zatímco se budete s dětmi bavit na skupinové diskusi, s rodiči si popovídejte o tom, jak daná témata vidí oni. Zapojte do výzkumu domácí úkoly. Děti jsme poprosili, aby si přinesly svou nejoblíbenější hračku od značky, na kterou jsme se zaměřovali, a aby vyfotily svůj pokojíček. "Díky úkolům jsme viděli, jaké hračky mají děti nejraději a jak si s nimi hrají. Fotky pokojíčků byly krásným doplněním závěrečné zprávy pro klienta," dodává Eva Veisová, ředitelka kvalitativního výzkumu společnosti Ipsos.

reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si