Jednou z nejvyhledávanějších skupin v oblasti marketingu jsou mladé ženy ve věku 19-35 let. Reklamní zadavatelé ze segmentu módy a krásy se předhánějí v tom, jak zaujmout jejich pozornost.

Čím jsou tak unikátní? Jsou nezávislé, vědí, co chtějí, a nákupní rozhodnutí dělají jinak než jejich starší sestry či matky. Během posledních deseti let se u žen zásadně změnily vzorce způsobu konzumace obsahu. Na základě informací, které si samy zjistí, dělají rozhodnutí nejen ohledně vlastních potřeb, ale čím dál více přebírají zodpovědnost i za spotřební chování celé rodiny. Nakupují elektroniku, plánují dovolené a realizují vlastní projekty. Chce to kreativní vizi, aby je značka zaujala, a inovaci, aby si udržela jejich věrnost.

reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si