Odkazy z jiných stránek na vᚠweb vám nepomáhají jen u vyhledávačů, ale mohou fungovat jako samostatný zdroj návštěvnosti, a pokud obsahují vaši značku, podílejí se na budování reputace jen tím, že je uživatel vnímá.

Systematické budování odkazů je jedna z disciplín SEO - pod touto zkratkou se ukrývá optimalizace dohledatelnosti obsahu (dříve se vysvětlovala jako optimalizace pro vyhledávače, od toho se dnes spíše upouští). SEO se dělí na on-page faktory, tedy na to, co se děje přímo na vaší na stránce, a off-page, faktory mimo ni. Jedním z nejdůležitějších off-page faktorů jsou právě zpětné odkazy. "Teprve faktory mimo vaši stránku jsou to, kde se láme chleba," uvádí Zdeněk Dvořák, SEO konzultant na volné noze, který se na získávání zpětných odkazů zaměřuje.

reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si