Online rozvoz potravin Košík.cz přistupuje k dalšímu rozšíření nabídky formou dva týdny trvajících speciálů. Zákazníci tak mají od poloviny března možnost nakupovat on-line i potraviny, pro které by normálně museli do specializovaných prodejen.

Košík si od celoroční kampaně slibuje prohloubení i rozšíření sortimentu a větší specializaci na žádané produkty například od regionálních dodavatelů. Jako první představuje speciál farmářských potravin, o které je u zákazníků prý enormní zájem.

reklama

Farmáři na Košík.cz hlásí vyprodáno

Zákazníci si farmářské produkty na Košíku aktivně žádají. “První zalistování mléčných farem do sortimentu znamenalo kompletní výprodej během tří dnů, farmářské maso od Křemešnického masa bylo vyprodáno dokonce během dvou dní, i přes jeho vyšší cenu,” popisuje zájem zákazníků zakladatel e-shopu Jakub Šulta.

Košík.cz navíc do budoucna plánuje i nabídku malých vinařů. Samotný výběr dodavatelů - farmářů, testování a ochutnávky produktů probíhá vždy na osobní bázi a reflektuje mimo jiné i chuové požadavky samotných pracovníků Košíku. Aktuální sortiment nyní zahrnuje 84 produktů v kategoriích masa, uzenin, mléčných výrobků, šáv, nakládané zeleniny i vybraného pečiva.

Do pražských ulic vyrazil Spokojený Rychlý pes

E-shop s potřebami pro domácí mazlíčky Spokojený pes vyzkoušel v lednu a v únoru zásilkovou službu. Teď službu překlápí do ostrého provozu. Obrandované vozy Rychlého psa budou prozatím brázdit ulice v Praze.

Služba funguje na principu tzv. same day delivery. To znamená, že zboží skladem, které si zákazník objedná minimálně dvě hodiny před začátkem rozvozového okna (12:00-14:30 a 16:00-19:00), mu bude doručeno ještě ten samý den. Objednávky lze hradit platební kartou přímo u řidiče.

Investice do rozjetí projektu e-shopu činily jeden milion korun. "Jsem ráda, že jsme překonali všechny obavy a nenechali se od realizace vlastní dopravy odradit,” říká k nové službě majitelka e-shopu Soňa Fialková. Podmínkou doručení je minimální hodnota objednávky ve výši 499 korun.