Konverzní poměr nabídek, počty objednávek, PPC, spendy na zisk jednoho zákazníka versus důvěra ve značku, sympatie a image firmy coby zaměstnavatele: firmy jako Slevomat.cz, Bonami.cz, Martinus.cz/sk a další se na společné akci věnované brandbuildingu zkoušely dívat na svůj byznys o něco více srdcem než rozumem, potažmo čísly.

Slevomat a videokluci

S víkendovými zážitky a inspirací pro volný čas si Slevomat podle průzkumu TNS AISA spojuje 60 procent zákazníků. Pro slevový portál to znamená následovat spíše portály jako Booking.com či Kudyznudy.cz než svou přímou konkurenci. A nástrojem k posílení značky budiž video. S tématy, střihy a frekvencí si ve Slevomatu nově hraje tříčlenný tým vzešlý ze soutěže o nejlepší video znázorňující práci snů. Angažmá "videokluků" stálo Slevomat v přepočtu nákladů na soutěž pouhých pět tisíc korun.

reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si