O2 uvádí nový reklamní koncept na podporu aktuální nabídky Neomezený internet na doma na 99 % adres. V kampani poprvé představuje Chytrou sí jako konkrétní bytost. Startuje tak dlouhodobý koncept, který bude postupně rozvíjet. Kampaň se objeví v tisku, on-linu, outdooru, v prodejnách a v TV spotech. "Chytrou sí a její technologické možnosti chceme ještě víc přiblížit k lidem, a proto ji představujeme jako bytost se zvláštními schopnostmi, které budeme postupně odhalovat," popisuje Richard Siebenstich, ředitel marketingové komunikace O2. Hlavní 40vteřinový spot doplní desetivteřinový zaměřený na on-line ověření dostupnosti internetu. Kreativní koncept připravila interní agentura Oliver. Scénáře spotů se ujali Ďuro Bartoš, Ondřej Klíma a Jakub Votroubek, art direkce Jiří Horut, režisérem je Roman Valent, kameramanem Jon Gaute Espevold. O produkci se postarala Armada, postprodukci dělaly RUR a 4D Photo.

reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si