Kdo v průběhu dne nekontroluje displej svého mobilního telefonu, jako by nebyl. Zpravodajství, sociální sítě, různé aplikace, nakupování na internetu - to vše skrývá potenciál a prostor pro reklamu, kterého by byla škoda nevyužít. "Možnost zasáhnout uživatele několikrát během dne s jiným sdělením je vysoká," říká k mobilnímu marketingu Jan Ryšánek, social ads specialist z agentury H1.

"Prvotní kontakt s budoucím zákazníkem je právě přes mobilní telefon," dodává Jakub Kocourek, PPC display specialist z agentury Better. Chytré telefony jsou v současnosti schopné rozsahem svých funkcí částečně nahradit i počítače. Při přípravě kampaní by se ale neměly zaměňovat. "Uživatelé na mobilu pracují jinak než na desktopu, něco jiného i očekávají," dodává Kocourek z brněnského Betteru.

reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si