Česká franšízová sí Bageterie Boulevard, která patří pod společnost Crocodille, oznámila další směr své expanze. Zhruba za týden by měla otevřít druhou německou pobočku, tentokrát v berlínském obchodním centru Mall of Berlin. To je v těsném sousedství českého velvyslanectví.

Ve druhém patře s food courty bude soupeřit se sousedním McDonald's. „Otevíráme pobočku v obchodním centru, které má jedno z největších food-courtů,“ podotkla ředitelka pro franšízu Markéta Krejčíková. Bageterie si pronajala prostor, který má necelých 90 metrů čtverečních.

V Berlíně by měly nakonec vzniknout ještě další dvě až tři prodejny. Krejčíková dodala, že momentálně firma hledá další frekventované lokality ve městě, tentokrát spíše pro samostatnou prodejnu a pro občerstvení na nádraží.

reklama

Pro expanzi v Berlíně má značka vybudované zázemí od své mateřské firmy. Crocodille má v Německu výrobní závod a přímo v hlavním městě už má depo.

Ještě letos by k drážďanské a berlínské provozovně měla přibýt expresní pobočka v Lipsku. Bageterii na tomto dvanáctém největším německém městě láká přítomnost univerzitních studentů, které by její nabídka mohla oslovit.

Bageterie momentálně působí kromě domovského českého trhu ještě na Slovensku, v Německu a ve Spojených arabských emirátech. V každé zemi chce mít tři až pět vlastních provozoven, další by svěřil franšízantům. Momentálně sonduje trh v Rusku, Rakousku a Maďarsku.

Značku Bageterie Boulevard založila firma Crocodille v roce 2003. Dnes má 32 provozoven, devět jich provozuje přímo, 23 tvoří franšízy.