Škoda Auto spouští rozsáhlou marketingovou kampaň Reconnect na nový SUV model Kodiaq. Cílem je "zvednout lidi z gaučů, vypnout obrazovky a vylákat je ven z města do přírody". A to samozřejmě v novém voze. Komunikace poběží ve dvou vlnách až do konce března v televizi, rozhlase, tisku a on-line. Kampaň je dílem agentury Fallon Prague, doplňuje ji digitální projekt Víkend odložených výletů z dílny Zaraguzy, rozhlasová část byla připravena ve spolupráci s mediální agenturou PHD. Televizní část kampaně začala trailerem s designérem Jozefem Kabaněm, který vůz představuje. Reklama tak paradoxně přichází v době, kdy Kabaň automobilku opouští. Po devíti letech totiž odchází do konkurenční BMW. Ve druhé vlně, která poběží od 1. do 26. března, bude nasazen druhý televizní spot, který cílí na rodinu skrze myšlenku Reconnect. Kromě zmíněných televizních spotů se Kodiaq v době od 13. února do 12. března představí i ve speciálním projektu na stanici Prima Cool s názvem Cooliaq, který připravila agentura Solootions. Podle Škodovky se jedná o unikátní formu spolupráce na českém trhu. Konkrétně zahrne soutěž Buď Cooliaq včetně speciálního pořadu, staniční co-branding, product placement v pořadech a sponzoring. V komunikaci bude dál využit mix tištěných i on-line médií různého zaměření (deníky, byznys, life style), včetně microsite Mujkodiaq.cz. V rámci OOH to budou doublebigboardy, billboardy i CLV.

reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si