Ve 21. století už neexistuje nic jako dokonalý produkt nebo služba. Sociální sítě i platformy sdílené ekonomiky se musí stále přizpůsobovat potřebám uživatelů a inovovat. Jakmile ve svém snažení ustanete, vᚠprodukt začne být statický, a to je cesta k úpadku.

BlaBlaCar, ve Francii vzniklá komunita pro spolujízdu, vstoupil na český trh v lednu 2016 prostřednictvím akvizice lokálního projektu Jízdomat. V době spuštění tuzemských stránek ovšem vyšlo najevo, že česká společnost je konzervativní, změn se bojí a odmítá vystoupit z komfortní zóny známé služby. Z více než 1400 dotazů, které přišly do 24 hodin od spuštění oficiálního webu, totiž vyplynulo, že uživatelé Jízdomatu se těžko srovnávají i s těmi nejdrobnějšími změnami. A že nejvíc jim záleží na budování důvěry a bezpečnosti v komunitě a jednoduchém používání aplikace.

reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si