Burger King nabízí v aplikaci kromě aktuální nabídky včetně výživových údajů a alergenů, které jsou v menu obsaženy, i mapu s restauracemi, včetně otevíracích hodin a adresy. Řetězec aplikaci využije i jako nástroj pro pružnou reakci na požadavky svých hostů. "Mobilní aplikace totiž představuje jednoduchou možnost, jak se může zákazník dostat k informacím týkajících se aktuálního menu spolu s momentálně probíhajícími akcemi. Ty jsou v ní pravidelně aktualizovány a doplněny o novinky. Aplikace přináší i online slevové kupony, které mohou hosté druhého nejoblíbenějšího fast foodu využít v restauracích a získat tak vybrané menu za lepší cenu," píše v tiskové zprávě PR konzultantka Eva Holečková.

reklama

Kromě České republiky odstartovala aplikace v mnoha zemích po celém světě. Je možné si ji stáhnout pro mobily se systémem iOS i Android. Vrcholů aplikace dosáhla už v Německu, kde si ji stáhlo sedm milionů lidí a ve Španělsku, kde aplikaci v mobilu využívá pět milionů lidí.

Vizuál aplikace: