Tatiana Ďuricová bude ve své nové pozici zodpovědná za strategii značky a celkové směřování tohoto mediálního domu. Dojde tak k dalšímu posunu slovenských aktivit směrem k samostatné pobočce v rámci skupiny Lagardere.

reklama

Tatiana Ďuricová se pohybuje v oblasti médií a marketingové komunikace již více než 10 let. Začínala jako BTL, event nebo brand manažer ve slovenských společnostech jako je ČSOB, Perex, atd. Do Lagardere Active přichází z vydavatelství Ringier Axel Springer Slovakia a.s, kde získala za pět let zkušenosti na různých marketingových pozicích. Ve své poslední pozici Senior Group Brand Manager, byla zodpovědná za vedení týmu a strategické řízení printových i internetových značek jako je Nový Čas, AUTO BILD, čas.sk, aktuality.sk, apod.

V Lagardere Active bude nyní zodpovědná za aktivity této skupiny na Slovensku, a to jak směřování stanice Europa 2, tak za tvorbu celkové multimediální strategie, rozvoj portfolia produktů a služeb, a v neposlední řadě za personální a finanční řízení úspěšného slovenského mediálního domu.

"Stanice Europa 2 vykazuje dlouhodobě stabilní výsledky poslechovosti nad hranicí 300 tisíc posluchačů včera, což jí řadí mezi 5 nejposlouchanějších slovenských rozhlasových stanic. Záměrem mezinárodní skupiny Lagardere je vytvořit na Slovensku samostatnou filiálku, stejně jako je tomu v jiných zemích, s cílem nadále rozvíjet brand Europa 2," říká Michael Fleischmann, prezident mediální skupiny Lagardere Active ČR.

Z tohoto důvodu nově vzniká pozice country manažera neboli generální ředitelky, která bude s managementem společnosti zodpovědná za směřování Europy 2 na Slovensku. "Velmi se těším na nové výzvy, které mě v následujícím období čekají a jsem ráda, že budu mít příležitost pracovat s profesionály, se kterými budeme posilovat a dále rozvíjet pozici značky Europy 2 na slovenském trhu," uvedla ke svému nového angažmá Tatiana Ďuricová, nová generální ředitelka Europy 2.