Dopravnímu podniku i vedení města se nelíbilo reklamní heslo Nudíte se v Hradci? Zámek Pardubice!!! a vozy z provozu minulý týden odstavil. V pátek podnik navrhl změnu na Nudíte se? Poradíme! Zámek Pardubice. Muzeum dnes nabídku odmítlo.

reklama

Spor měl velký mediální ohlas, jen na facebooku jej komentovalo a sdílelo mnoho lidí. "Reklama k našemu překvapení i díky postoji královéhradecké radnice oslovila statisíce lidí a z našeho pohledu už splnila svůj účel na 1000 procent. Zároveň si stojíme za tím, že není urážlivá," uvedl v prohlášení Libánek.

Pardubická Mladá fronta Dnes citovala ve středečním vydání vedení Hradce Králové, že bralo vážně výhrady obyvatel města. Náměstkyně primátora Romana Lišková (HDK) uvedla, že ji přišlo rozhořčených 12 e-mailů a k tomu se přidaly telefony od občanů.

České televizi primátor Zdeněk Fink (HDK) řekl, že "výrobky nebo služby, které se obtížně prodávají, z nějakých důvodů spadají do spodních pater reklamy, a to je asi ten případ".

Naopak hejtman Pardubického kraje Martin Netolický (ČSSD) reklamu chválí. Nechápe, koho mohly urazit dvě reklamy, či spíš dva větší plakáty na vozidlech MHD.

"Z mého pohledu šlo o vtipnou a nenásilnou formu kampaně, která měla upozornit na perlu, se kterou se nejen Pardubice, ale celý nᚠkraj může pyšnit," uvedl hejtman.