Zástupci Pivovaru Staropramen pozvali do tendru na Ostravar zejména nesíové a regionální agentury. "Regionální pivo jednoduše potřebuje regionální řízení a partnera, který bude mít motivaci růst společně se značkou. AETNA nás zaujala originálním kreativním řešením, jež nám umožní novým způsobem oslovit naše spotřebitele a zároveň zachovat jedinečný duch regionu Ostravska, který opět bude pro positioning značky klíčový," říká Zuzana Cieciotková, brand manažerka značky Ostravar.

reklama

Pro AETNU je vítězství v tendru na Ostravar premiérou v oblasti pivních značek. V oblasti FMCG však spolupracovala se značkami Mondelez, Tesco, Rossmann nebo Datart, dlouhodobě se podílí také na komunikaci pražského Obchodního centra Nový Smíchov, brněnského NC Králova Pole či bratislavského OC Central.

Výběrové řízení probíhalo ve třech kolech. V prvním kole byla představena big idea, v druhém její rozpracování do jednotlivých komunikačních nástrojů. Dva nejlepší koncepty následně prošly na testování do focus groups.

"Byl to pro nás velmi intenzivní dvouměsíční maraton, který začal už o Vánocích, kdy kreativní tým vyrazil na místo na hory do práce. Díky tomu se nám ale podařil vybudovat silný příběh, jenž by měl v regionu rezonovat, což zatím potvrzuje také pozitivní hodnocení z testování. Vnímáme Ostravar jako referenční projekt, protože máme řadu B2B klientů, pro něž odvádíme poctivou strategickou práci, která mnohdy není tolik viditelná. V případě Ostravaru půjde z velké části o nadlinkové aktivity, eventy a aktivační projekty, proto se už dnes těšíme, až bude kampaň on-air," říká Michal Rožek, new business developer agentury AETNA.

Nový komunikační příběh značky nejznámějšího ostravského piva Ostravar by měl být představen v létě letošního roku.