Agentura chce zastupuje významné tvůrce online obsahu, mj. youtubery, bloggery, instagramisty, ale i VIP osobnosti se silnými vlastními sociálními médii a to nejenom z ČR, ale i ze Slovenska. Do okruhu osobností, se kterými The Hive uzavřel smlouvy, patří mj. nejsledovanější youtuber současnosti MenT, streamer FattyPillow, ale také režisér a improvizátor Ondřej Sokol, Michal Kavalčík alias Ruda z Ostravy, nebo fotbalista LukᚠVácha.

HIVE PROMO

"Zajímají nás všichni úspěšní tvůrci, kteří mají své publikum na některém online kanálu. V tuto chvíli máme uzavřené smlouvy s více než 15 top tvůrci a do konce dubna jich budeme mít kolem třiceti," vysvětluje strategii agentury TomᚠZvelebil. The Hive již zprostředkoval zastoupeným osobnostem řadu kampaní, mj. pro značky Milka, Zlaté nebo Sazka a pracuje na řadě dalších. Jedním z příkladů inovativního způsobu práce s influencery, na kterém je agentura The Hive postavena, je i video z kampaně pro společnost Milka nazvané "Mám vlasy na zeleno!?" 

reklama

Kromě etablovaných tvůrců se agentura zaměřuje i na práci a podchycení začínajících talentů, které vyhledává pomocí soutěže Šéfík internetu, první talentové show zaměřené na online osobnosti v ČR. Show je součástí třetí série pořadu Aliho paráci, vysílá ji každý týden Prima Cool a v porotě hodnotící počiny soutěžících jsou kromě Aliho již zmínění Ondřej Sokol, Fatty Pillow a MenT.

The Hive nabízí zadavatelům a agenturám kreativní integraci online tvůrců do jejich kampaní, a už formou product placementu v jejich videích, nebo tvorbou obsahu na míru pro vlastní, sdílená i placená média zadavatelů. Součástí nabídky jsou i školení o chování cílové skupiny do 25 let, využití známých online tváří na eventech nebo pomoc s výchovou vlastního tvůrce obsahu pro danou značku.

"Předpokládáme oboustranně výhodnou spolupráci The Hive a agentur v rámci Konektor Place. Konektoří agentury budou moci využít osobnosti The Hive v rámci klientských kampaní. A naopak The Hive může pro své klienty využít naše zázemí v oblasti strategického poradenství a kreativních konceptů integrovaných kampaní," říká Jaroslav Duroň. Na Slovensku navíc The Hive využije kanceláře a detailní znalost místních reálií díky zastoupení agentury PR.Konektor v Bratislavě.