"Kombinace mladých, kreativních a talentovaných lidí s otevřeným přístupem, který získali při svém působení v zahraničí, dělá ze Swimming Poolu bazén plný talentu," vysvětluje Peter Vijgen, Chief Digital Officer v agentuře Swimming Pool. 

reklama

Květka Kolářová má zkušenosti ze start-upů, event marketingu, PR a B2B marketingu. Kromě toho působila v zahraničí, konkrétně v Amsterdamu jako designérka a textařka oceňované start-upové společnosti se zaměřením na cestování. Do Swimming Poolu nastatupuje na pozici  Social Media Manager. 

Filip Škaloud je novým copywriterem. Svoji kariéru zahájil jako junior copywriter ve společnosti Sun Marketing. Potom se přestěhoval do Amsterdamu, kde získal při práci pro holandský start-up mnoho zkušeností v oblasti online a digitálního copywritingu. Před nástupem do Swimming Pool pracoval pro JWT Praha. 

Chloé Sova je nová digitální designérka. Specializuje se na web design, ale zajímá se o všechny oblasti grafického designu. Hned po ukončení studia se odstěhovala z Francie do Prahy, kde začala rozvíjet svoji kariéru. Inspiraci pro vlastní projekty hledá všude možně, ráda tráví čas objevováním nových trendů v designu.

Mark Long nastoupil na pozici Digital Creative. Dříve pracoval několik let pro pražskou pobočku Y&R jako kreativec a producent. Před tím, než se odstěhoval do Prahy, pracoval po boku legendy v oblasti designu Igna Maurera v New Yorku, kde měl možnost setkávat se s top designery a celebritami, jako je například Beyoncé Knowles a Milton Glaser. Mark také natáčel několik sezon Mercedes-Benz New York Fashion Weeku, a to jak v New Yorku, tak v Praze.