Evropa 2 si přichystala pro své posluchače a obchodní partnery roadshow s názvem Evropa 2 live - tour 2016. Od dubna do prosince navštíví šest vybraných klubů v Brně, Třebíči, Pardubicích, Holkově a dalších místech republiky. Koncept celé výjezdní akce je postaven na tvářích Evropy 2 a nejpopulárnějších Djs, tak aby oslovil zejména cílovou skupinu ve věku 18 - 29 let.

reklama

V rámci této roadshow se chystá Lagardere Active ČR spojit i s řadou obchodních partnerů. Klienti mohou podle Lagardere vytěžit ze synergického efektu, který přinese propojení on-air aktivit nejposlouchanějšího rádia pro mladé s brandingem v místě konání akce, např. samplingem, propagací na chystané fotostěně nebo třeba speciálních soutěžích v režii moderátorů Evropy 2. "Aktivity partnera také organicky začleníme i do našich aktivit na sociálních sítích, což je oblast, ve které jsme velice silným hráčem," vysvětluje Pavel Renčín, ředitel marketingové komunikace Lagardere Active ČR.

Road show pro Evropu 2 připravuje agentura No Limits, produkční jednotky mediální skupiny Lagardere Active ČR"Dokážeme efektivně zkombinovat to nejlepší z eventové produkce a on-air i on-line komunikace," říká Pavel Renčín, ředitel marketingové komunikace Lagardere Active ČR.