Pavlas na pozici CEO BigMedia vystřídá Tomáše Polišenského, který se po více než dvou úspěšných letech ve funkci rozhodl věnovat jiným svým projektům. Zároveň bude i nadále řídit finance BigBoardu B.V.

reklama

Marek Pavlas pracuje v rámci skupiny BigBoard přes 12 let. Začínal jako finanční ředitel pro Čechy a Slovensko. Od roku 2007 působil v pozici finančního ředitele v Moskvě, kde zodpovídal za finance ruského BigBoardu. Od návratu do Čech, v roce 2012, působil ve skupině BigBoard jako CFO. Rovněž stál u zrodu projektu měření venkovní reklamy a jako CDO (company data officer) ve spolupráci s O2 Media v loňském roce představil revoluční nástroj pro plánování a vyhodnocování venkovní reklamy – BigPlan. 

"Ve druhém čtvrtletí tohoto roku bychom rádi spustili BigPlan v nové vylepšené verzi 2.0, která klientům nově přinese rozšíření cílových skupin, optimalizaci kampaní i pro zásah 3+, možnost kombinování různých formátů a zejména, což je největší revoluční změna, plánovat nejefektivnější kampaně na základě velikosti rozpočtu zadavatele s maximálním možným zásahem v dané cílové skupině. Bude to pro nás malá revoluce v obchodování," vysvětluje aktuální hlavní úkol v nové funkci Marek Pavlas, nový CEO společnosti BigMedia.